Rabobank in Heineken Music Hall

12/07/2007 15:20


Rabobank Nederland


De Rabobank wil dichter bij de bewegende consument zijn. Daarom werkt de Rabobank samen met de Heineken Music Hall (HMH) in Amsterdam en heeft de afterpartyruimte van de HMH een Rabo 'look and feel' gekregen. De HMH ontvangt jaarlijks 500.000 concertbezoekers en er passeren jaarlijks circa vijf miljoen consumenten het gebouw op de ArenA Boulevard naast NS Station Bijlmer.

Waar de klant zich beweegt, verschilt per moment van de dag. De Rabobank wil dichter bij de bewegende consument zijn. Dit doet de Rabobank door fysiek aanwezig te zijn op die plaatsen waar de klant zich langs of in beweegt. Eerder heeft de Rabobank een Beleveniswinkel op de Dam in Amsterdam en de Rabo Lockers op het strand van Scheveningen waar je veilig je waardevolle spullen kunt opbergen, gerealiseerd. In de toekomst zullen er nog meer van dergelijke plaatsen bij komen.

Piet van Schijndel, lid raad van bestuur van Rabobank Nederland: "De HMH is een plek waar jaarlijks honderdduizenden concertbezoekers komen en is daarom voor ons een interessante plek om aanwezig te zijn. De Rabobank wil bovendien een bijdrage leveren aan een mooie avond. Dit doen we door de bezoeker allerlei eigentijdse faciliteiten te bieden in de afterpartyzaal van de HMH, die is omgedoopt tot Rabo Meet & Greet Lounge."

Paul Stiekema, directeur van de HMH denkt dat de bezoekers deze activiteiten op een prettige manier zullen verbinden aan het merk Rabobank."Hetgeen de bezoeker in de Rabo Meet & Greet lounge aantreft, past bij de stemming waarin de bezoeker op dat moment verkeert. Het sluit feiloos aan op de beleving van het moment. Dat maakt een bezoek aan de afterpartyruimte tot een prettige en plezierige ervaring."

De afterpartyruimte met een capaciteit van 700 bezoekers heeft een enorme videowand van 15 x 6 meter - Rabo Wall of Fame - waar een VJ de bezoekers kan verrassen met videobeelden. Ook kunnen bezoekers via een bluetooth-verbinding eigen foto's, filmpjes en teksten uploaden die op de Rabo Wall of Fame en via www.rabomeetandgreet.nl te zien zijn. De Rabobank zal aan de buitenkant van de HMH aanwezig zijn met een videoscherm en geldautomaten. Verder zal de Rabobank de concerten in de HMH gebruiken voor relatiemarketingdoeleinden, zoals speciale ledenaanbiedingen.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.nl) en zichtbaar op www.perssupport.nl.