Zwaardere acties KPN Contact in voorbereiding
Meer dan 2000 werknemers van KPN Contact voerden de afgelopen twee
weken op een ludieke manier actie en lieten hun de kaas niet van het
brood eten op de stoep van de werkgever. Ook is met een
estafette-actie door het hele land aandacht gevraagd voor het
onrechtvaardige loonbod. Prestatiebeloning is ook iets wat door veel
medewerkers met argwaan wordt bekeken. Ervaringen met variabele
beloning zijn niet goed en geven geen hoop op iets beters in de
toekomst. Ook het inleveren van 92 uur in ruil voor die variabele
beloning is voor veel medewerkers een brug te ver.
Actie succes, geen nieuwe cao
De lunchbijeenkomsten waren een groot succes, maar een nieuwe cao is
er nog niet. Daarom bereiden we zwaardere acties voor. We zetten nu
door! In een gezamenlijke actiebijeenkomst van ABVAKABO FNV, Bond van
Telecom personeel en CNV Publieke Zaak met haar kaderleden is besloten
om iets meer druk op de ketel te zetten. De tijd van de ludieke actie
is nu voorbij. Er wordt een landelijke actiedag georganiseerd in begin
september. De exacte datum en locatie blijft nog even geheim. We zijn
overtuigd van een enorme opkomst.
12-07-2007, Koninklijke KPN NV | Meer over: callcentra, contactcenter,
ABVAKABO FNV