Persbericht
10 juli, 2007
Salesforce.com benoemt regiodirecteur
~ Hans Brouwer nieuwe Benelux-manager ~
Salesforce.com (NYSE: CRM), technologie- en marktleider op het gebied van on-demand business services, heeft onlangs Hans Brouwer aangesteld als nieuwe regiodirecteur voor de Benelux. Brouwer is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de activiteiten van salesforce.com in deze regio. Hij rapporteert in deze functie direct aan Andrew Jacques, VP North-EMEA bij salesforce.com.
Hans Brouwer is al jarenlang actief in de IT-sector, zowel in Europa als daarbuiten. De afgelopen jaren werkte Brouwer als VP International Sales bij NetIQ en bekleedde hij sales management-functies bij Compuware in Noord-Amerika en Azië. Daarvoor werkte Brouwer ondermeer bij Computer Associates en IBM. Hans studeerde in 1989 af aan de Faculteit Wis- en Natuurkunde van de Universiteit van Amsterdam.
"Dankzij salesforce.com is Software as a Service (SaaS) inmiddels breed geaccepteerd als een superieure manier om snel en flexibel bedrijfsapplicaties beschikbaar te stellen", aldus Hans Brouwer. "Naast onze traditionele SFA- en CRM-diensten zien we in de Benelux een snelle groei van producten voor supportafdelingen en voor ondersteuning van indirecte verkoop kanalen. Door het groot aantal tevreden klanten zijn wij snel leider geworden op het gebied van on-demand verkoop- en relatiemanagement-diensten. Het is een prachtige uitdaging om dit leiderschap verder uit te breiden in mijn 'eigen' regio."
(208 woorden)
VOOR DE REDACTIE
Over salesforce.com
Salesforce.com is markt- en technologieleider in on-demand zakelijke diensten. Met de Salesforce-familie aan on-demand applicaties kunnen klanten al hun sales-, support-, marketing- en partnerinformatie beheren en delen. Met Apex, salesforce.com's on-demand platform, kunnen klanten, ontwikkelaars en partners krachtige nieuwe on-demand applicaties bouwen voorbij CRM-toepassingen. Zo worden de voordelen van multi-tenancy en The Business Web verspreid over de gehele onderneming. Alle Apex-componenten en applicaties zijn gemakkelijk te delen, aansluiten en installeren via salesforce.com's AppExchange-bestand op
Vanaf 30 april 2007 beheert salesforce.com de klantinformatie van circa 32,300 klanten en circa 646.000 betalende abonnees, waaronder klanten als ABN AMRO, America Online (AOL), Dow Jones Newswires, Japan Post, Kaiser Permanente, KONE, Sprint Nextel, Steples en SunTrust Banks. Alle nog niet aangekondigde diensten of features waar in dit of andere persberichten en openbare verklaringen aan wordt gerefereerd, zijn momenteel nog niet beschikbaar en hoeven niet op tijd of helemaal niet te worden geleverd. Klanten die onze diensten aanschaffen moeten de aankoopbeslissing maken gebaseerd op de features die momenteel aanwezig zijn. Het hoofdkantoor van salesforce.com is gevestigd in San Francisco. Daarnaast heeft salesforce.com kantoren in Europa en Azië. Het bedrijf is genoteerd aan de New York Stock Exchange met het 'ticker' symbool 'CRM'. Bezoek voor meer informatie www.salesforce.com
###
Salesforce.com is a registered trademark of, and Apex, AppExchange, The Business Web and Successforce are trademarks of salesforce.com, Inc., San Francisco, California. Other names used may be trademarks of their respective owners
Voor verdere persinformatie, de uitgebreide Engelstalige persberichten, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met René van den Nieuwenhof van LEWIS Communicatie: Tel: +31 (0)40 235 46 00 Fax: +31 (0)40 235 46 01 E-mail: renev@lewispr.com Website:
Voor overige informatie kunt u contact opnemen met Jane Hynes, Director of Public Relations bij salesforce.com EMEA: Tel: +44 7789 226 097
E-mail: jhynes@salesforce.com Website:
LEWIS - Global Public Relations
Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland
Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com
Agency blog: www.lewis360.com