Ingezonden persbericht
Persbericht
Datum: 9-7-2007
Grolsch verlengt samenwerking met Bookmark
Nieuwe driejarige overeenkomst gesloten tussen bierbrouwer en interactief bureau
Grolsch zet haar samenwerking met interactive marketingbureau Bookmark uit Naarden voor nog minimaal drie jaar voort. Beide partijen zijn onlangs een verlenging van het contract overeengekomen.
Bookmark werkt al sinds eind 2001 als interactief bureau voor de bierbrouwer uit Enschede. De afgelopen jaren heeft Bookmark onder andere aan de basis gestaan van het consumenten activatieplatform 'Grolsch Music' (www.grolschmusic.nl), het eerste branded digitale TV kanaal 'Grolsch Music TV' bij Tele2 en de huidige Grolsch website (www.grolsch.nl). Tevens heeft Bookmark vele online campagnes ontwikkeld waaronder de succesvolle online (pre)launch campagne van de nieuwe Grolsch fles begin 2007.
Marketing Manager Olivier Laméris: "De samenwerking met Bookmark voelt niet alleen vertrouwd, maar is voor ons in de afgelopen jaren ook heel waardevol gebleken. Grolsch erkent als fastmover al geruime tijd het belang van digitale marketing en eCRM om direct en relevant met de diverse segmenten binnen onze doelgroep te kunnen communiceren. Samen met Bookmark hebben we de afgelopen jaren hier al flinke stappen in gezet en we kijken er naar uit om in de komende jaren dit verder te ontwikkelen."
Managing Director Brian Hirman van Bookmark: "Wij zijn bijzonder trots en blij met deze nieuwe verbintenis. Grolsch is voor Bookmark -en zeker ook voor mij persoonlijk- een zeer dierbare relatie en klant. Ik zie de nieuwe overeenkomst als de ultieme waardering van Grolsch voor ons werk van de afgelopen jaren. Beiden halen we veel energie uit de samenwerking juist door de resultaten die we de afgelopen 5 oe jaar hebben bereikt."
---
Bookmark (www.bookmark.nl) adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing strategieën. Kernbegrippen hierbij zijn direct marketing, nieuwe media en loyaliteitsprogramma's. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals Aviko, Cadillac & Corvette Europe, Careon, EMI Music, Disney, Grolsch, HUMMER Europe, Pepsico, Philips, Tommy Hilfiger en Van der Meulen Meesterbakkers.
Einde persbericht
Ingezonden persbericht