Nieuw mandaat afdelingen gemeente Woerden
05 jul 2007
Het College van Burgemeester en Wethouders maakt bekend dat een
(nieuw) mandaat is verleend aan de directie, de afdeling Personeel,
Organisatie en Automatisering (POA) en de afdeling Bestuurs- en
managementondersteuning (BMO).
de directie
De directie heeft de dagelijkse leiding van de ambtelijke organisatie
als geheel, met uitzondering van de griffie. Uit het mandaat van de
directie blijkt welke besluiten op het gebied van personele zaken door
de directie genomen mogen worden.
afdeling POA
De afdeling Personeel, Organisatie en Automatisering draagt zorg voor
beleidsontwikkeling, werkvoorbereiding en werkuitvoering op het gebied
van personeelsbeleid, ICT-beleid, organisatieontwikkeling, personeels-
en salarisadministratie, ontwikkeling en toepassing rechtspositie,
netwerk- en systeembeheer, GEO-informatie en landmeten. Uit het
mandaat van de afdeling Personeel, Personeel en Organisatie blijkt
welke besluiten door de functionarissen op deze afdeling en de
afdelingshoofden genomen mogen worden op rechtspositioneel terrein.
Nieuw mandaat afdeling BMO
De afdeling BMO vormt een schakel tussen het bestuur, de organisatie
en de inwoner. Denk daarbij aan het integrale veiligheidsbeleid, het
horecabeleid en APV-vergunningen, juridische advisering, communicatie
en de commissie bezwaarschriften. Ook richt de afdeling zich op het
verbeteren van de bedrijfsvoering. Uit het mandaat blijkt welke
vergunningen en andere besluiten deze afdeling mag afhandelen.
U kunt dit mandaatbesluit inzien in de Koepel van het stadhuis of
hieronder downloaden:
- Mandaat directie
- Mandaat POA
- Mandaaat BMO
Gemeente Woerden | Blekerijlaan 14 | Postbus 45 | 3440 AA Woerden |
tel. (0348) 428 911 | stadhuis@woerden.nl |
Gemeente Woerden