Gemeente Woerden


Nieuw mandaat afdelingen gemeente Woerden

05 jul 2007
Het College van Burgemeester en Wethouders maakt bekend dat een (nieuw) mandaat is verleend aan de directie, de afdeling Personeel, Organisatie en Automatisering (POA) en de afdeling Bestuurs- en managementondersteuning (BMO).
de directie
De directie heeft de dagelijkse leiding van de ambtelijke organisatie als geheel, met uitzondering van de griffie. Uit het mandaat van de directie blijkt welke besluiten op het gebied van personele zaken door de directie genomen mogen worden.

afdeling POA
De afdeling Personeel, Organisatie en Automatisering draagt zorg voor beleidsontwikkeling, werkvoorbereiding en werkuitvoering op het gebied van personeelsbeleid, ICT-beleid, organisatieontwikkeling, personeels- en salarisadministratie, ontwikkeling en toepassing rechtspositie, netwerk- en systeembeheer, GEO-informatie en landmeten. Uit het mandaat van de afdeling Personeel, Personeel en Organisatie blijkt welke besluiten door de functionarissen op deze afdeling en de afdelingshoofden genomen mogen worden op rechtspositioneel terrein.

Nieuw mandaat afdeling BMO
De afdeling BMO vormt een schakel tussen het bestuur, de organisatie en de inwoner. Denk daarbij aan het integrale veiligheidsbeleid, het horecabeleid en APV-vergunningen, juridische advisering, communicatie en de commissie bezwaarschriften. Ook richt de afdeling zich op het verbeteren van de bedrijfsvoering. Uit het mandaat blijkt welke vergunningen en andere besluiten deze afdeling mag afhandelen.

U kunt dit mandaatbesluit inzien in de Koepel van het stadhuis of hieronder downloaden:


- Mandaat directie

- Mandaat POA

- Mandaaat BMO

Gemeente Woerden | Blekerijlaan 14 | Postbus 45 | 3440 AA Woerden | tel. (0348) 428 911 | stadhuis@woerden.nl |