Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Bolsward, 2 juli 2007

Nieuwe zomertrend
Hip en fris: Sonnema Beerenburg Lemon Ice Tea

Koele mixdranken zijn hot deze zomer. Aan de Nederlandse stranden en meren vinden de zogeheten premixen - mixdranken in blik - gretig aftrek. Sonnema speelt hierop in met de introductie van Sonnema Beerenburg Lemon IceTea. Een verfrissende dorstlesser op basis van een verrassende smaakcombinatie.

Basisingrediƫnt van het nieuwste Sonnema product is uiteraard de vermaarde Sonnema Beerenburg. Deze beerenburg is nu gemixt met de populaire frisdrank Ice Tea met een vleugje citroen. Zo ontstaat een karaktervolle drank met een subtiele bite.

De introductie van de nieuwste mixdrank past in Sonnema's traditie van innovatieve en succesvolle productontwikkelingen. In het segment binnenlands gedistilleerd was Sonnema het eerste merk met een smaakvariant in blik. Afgelopen jaar kwam Sonnema met een nieuwe 'look' voor de populaire premix Sonnema Beerenburg Cola. Inmiddels zijn de mixdranken niet meer weg te denken uit het feest- en partycircuit, maar ook 'gewoon thuis bij de buis of de barbecue' zijn premixen zeer gewild.

Ter ondersteuning van de verkoop wordt Sonnema Beerenburg Lemon IceTea met een opvallend campagnebeeld in de markt gezet (fris type met glas Sonnema Beerenburg in de ene hand, IceTea in de andere en een citroen in de mond). De premixhit in spe wordt grootscheeps gelanceerd tijdens de Sneekweek in augustus en zal al vanaf week 27 beschikbaar zijn. De prijs: E 1,29.


---