Covide`s nieuwe versie 7.3 synchroniseert ook met Outlook
Barneveld, 4 juli 2007 - Met de update op 1 juli naar versie 7.3 heeft Covide haar zelf gestelde kwartaalopdracht opnieuw waargemaakt. Meest in het oog springend is de mogelijkheid om nu ook te synchroniseren met Outlook naast al langer bestaande functies van synchronisatie met allerlei typen PDA's en Smartphones.
Dat OpenSource zakelijk gezien interessante mogelijkheden biedt, bewijzen pakketten als Open Office, Compiere, Asterisk, Funambol en Covide inmiddels al jaren. Geregeld geupdate wordt software geboden, waarin ook gebruikers met hun wensen en foutrapportage een belangrijke rol spelen. De nieuwste update van Covide's Virtueel Kantoor is hierop geen uitzondering. Zo valt met name de mogelijkheid op om het volledig webbased groupwarepakket Covide te synchroniseren (er wordt gebruik gemaakt van het Funambol-project) met het PC-gebonden Outlook. Door in te spelen op gebruikerswensen maken OpenSource pakketten het steeds aantrekkelijker voor gebruikers om de overstap te maken naar pakketten, die meer te bieden hebben op het gebied van samenwerken en marketing.
Covide heeft wat dit betreft het laatste jaar wel heel grote stappen gemaakt. De complete suite biedt inmiddels uitgebreid websitebeheer inclusief zoekmachine-optimalisatie. Daardoor kunnen potentiële klanten via Google worden aangetrokken. Die prospects kunnen zich vervolgens zelf in het gekoppelde CRM-systeem aanmelden via de webformulieren en daarbij mogelijk te plaatsen labels. Covide noemt dit "classificeren". Aldus zichzelf in het relatiebeheersysteem geplaatsten zijn hotleads. Door de met het CRM-systeem geïntegreerde mogelijkheden van zowel de VoIP-telefooncentrale (de basis hiervoor is Asterisk) als e-Nieuwsbrief is het opvolgen van leads ook geheel voorbereid. Door de inmiddels in het systeem opgenomen en geïntegreerde modules voor Sales en Support is ook dat deel van het traject geborgd.
Voor wie de mogelijkheden op eigen tijd en plaats gedemonstreerd wil hebben: Covide heeft in het afgelopen kwartaal met behulp van zogenaamde screencast's uitgebreide demo-filmpjes beschikbaar gesteld.
---
Over Covide Virtueel Kantoor
Covide Virtueel Kantoor biedt via het internet een goed beveiligde en geïntegreerde omgeving voor uw CRM, groupware, CMS, HRM en VoIP-telefooncentrale met tevens mobiele mogelijkheden via PDA's en andere mobiele apparaten.
Covide's oplossingen werken voor gebruikers cross platform (Windows, Apple, Linux) en zijn volledig Open Source op basis van GPL beschikbaar. Covide biedt haar oplossingen uitsluitend via ASP én op locatie via een eigen partnerkanaal aan.
T. 0342-450930
E. info@covide.nl
Gerelateerde links:
* Complete informatie betreffende Update naar 7.3
* Pagina met Screencast-filmpjes