Ingezonden persbericht
Persbericht
Boekel De Nerée kiest Morningstar Systems voor verbetering relatiemanagement
Heerlen, 4 juli 2007 - Morningstar Systems, specialist op het gebied van Context Management en Enterprise Content Management, gaat CRM-oplossing InterAction implementeren bij het Amsterdamse advocaten- en notarissenkantoor Boekel De Nerée. Het kantoor wordt daardoor beter in staat gesteld om relatiegegevens te registreren en terug te zoeken, iets waar zowel medewerkers als cliënten baat bij hebben.
Boekel De Nerée is een belangrijke speler in de zakelijke, juridische dienstverlening. Tot voor kort beschikte het kantoor niet over een gedeeld systeem om klantgegevens real time online te registreren. Boekel De Nerée kon daardoor niet altijd even snel inspelen op de veranderingen in de markt. Relaties verwachten in toenemende mate dat hun dienstverlener bekend is met alle door hem verstrekte informatie.
De zoektocht naar een Customer Relationship Management (CRM)-systeem resulteerde in de aanschaf van InterAction van LexisNexis Interface Software: een flexibel CRM-platform dat door meer dan zestig procent van de grootste Amerikaanse advocatenkantoren en een aantal grote Nederlandse kantoren wordt gebruikt voor het beheer van klantrelaties. Morningstar Systems is in de Benelux exclusief leverancier van deze software. "InterAction onderscheidt zich met name op het gebied van gebruiksvriendelijkheid. Daarnaast vonden we het van belang dat de oplossing is opgezet vanuit de wijze waarop advocaten werken. Netwerken is heel belangrijk in de advocatuur en het systeem is daarop ingericht", vertelt Ingrid Morauw-Maréchal, manager business development bij Boekel De Nerée.
Het CRM-platform zal naar verwachting begin 2008 in gebruik worden genomen. De verwachting is dat in eerste instantie met name de ondersteunende diensten er veel profijt van zullen ondervinden. "Maar ook onze cliënten zullen van het systeem profiteren", aldus Morauw-Maréchal. "We hebben meer inzicht in hun behoeften en zijn beter in staat om daarop in te spelen, bijvoorbeeld door het aanbieden van aanvullende diensten."
Dries Ausems van Morningstar Systems: "Met de wensen en eisen die Boekel De Nerée heeft ten aanzien van cliënt relatiemanagement is het kantoor een voorloper. Wij zijn er trots op dit project te begeleiden."
Morningstar Systems - Nieuw Eyckholt 292H, 6419 DJ, HEERLEN
Tel.: 045 - 576 0710, Fax: 045 - 576 0719, e-mail: info@morningstarsystems.nl,
internet: www.morningstarsystems.nl
Over Morningstar Systems
Morningstar Systems, specialist op het gebied van Context Management en Enterprise Content Management, is een vooraanstaand leverancier voor de advocatuur, met oplossingen op het gebied van document management, CRM en digitaal dicteren. Morningstar Systems is gericht op het verbeteren van informatie-intensieve processen binnen en tussen bedrijven. Centraal daarbij staat de samenhang tussen gestructureerde gegevensbronnen (databases, applicaties) en ongestructureerde gegevensbronnen (e-mail, tekstdocumenten, presentaties enzovoort). Morningstar ontwikkelde een aantal implementatiemethoden en technieken die hebben geleid tot een nieuwe expertise aangeduid als 'Context Management'. Ter ondersteuning daarvan levert het bedrijf als gecertificeerd wederverkoper een aantal hoogwaardige toepassingen op het gebied van portalbouw, documentbeheer, klantbeheer, alsmede records-, workflow- en kennismanagement. Behalve in de advocatuur heeft Morningstar klanten in de sectoren petrochemie, farmachemie en financiële dienstverlening.
Morningstar Systems is opgericht in 1996 en heeft vestigingen in Heerlen (hoofdkantoor), Amstelveen en Londen (UK). Morningstar Systems was in 2005 Interwoven's Enterprise Partner of the Year en winnaar van de VIP Applicatie van het Jaar Award 2004 en 2005.
Meer informatie: www.morningstarsystems.nl
Over Boekel De Nerée N.V.
Boekel De Nerée is een onafhankelijk kantoor van advocaten en (kandidaat-) notarissen en toonaangevend als het gaat om zakelijke, juridische dienstverlening.
De 160 juristen leveren maatwerk aan tal van prominente nationale en internationale ondernemingen en organisaties. De structuur en cultuur van het kantoor kenmerken zich door korte communicatielijnen, een grote mate van specialisatie en een hoog niveau van juridische dienstverlening.
Boekel De Nerée N.V., Afdeling Communicatie
Gustav Mahlerplein 2, 1082 MA Amsterdam
Tel: 020 - 795 31 06, e-mail: communicatie@bdn.nl, www.boekeldeneree.nl
---
Voor redactionele informatie (Ref.: 1107):
Influx PR - Frieda Zieleman - Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn.
Tel.: 055 366 3034, e-mail: frieda@influx-pr.com