Time : 15:46:12
Date : 02 July 2007
Sender Name: FOD Binnenlandse Zaken
Persconferentie FOD Binnenlandse Zaken op 04/07 om 10u30: activiteitenverslag 2006 en nieuwe huisstijl
De Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken heeft zich de laatste
jaren voortdurend gemoderniseerd en de procedures verbeterd, met als
doel een steeds betere dienstverlening aan de burger te bieden en een
steeds aantrekkelijkere werkgever te zijn.
De gedane inspanningen werpen hun vruchten af en leiden tot talrijke
concrete resultaten, bron van onze motivatie om altijd maar beter te
doen... en om dat te laten weten.
Voor het derde opeenvolgende jaar publiceert de FOD Binnenlandse
Zaken zijn geharmoniseerd activiteitenverslag. De presentatie van
onze resultaten zal gebeuren aan de hand van 21 kerncijfers.
Tijdens de samenkomst zal u eveneens het visuele resultaat van die
modernisering onthuld worden: een gefacelift logo, nieuw briefpapier
enz. Kortom, een meer dynamische en duidelijk op de burger gerichte
identiteit.
Na de presentatie zal u de mogelijkheid hebben om vragen te stellen
en om een interview af te nemen van de voorzitster van het
directiecomité en van de directeurs-generaal van de verschillende
algemene directies die de FOD Binnenlandse Zaken vormen (Civiele
Veiligheid, Veiligheid en Preventie, Crisiscentrum, Instellingen en
Bevolking, Dienst Vreemdelingenzaken).
De persconferentie zal plaatsvinden op woensdag 4 juli 2007 om 10u30
in het Park Atrium, Koloniënstraat 11, 1000 Brussel.
Programma:
10u00 - 10u30: aankomst van de deelnemers en de journalisten.
10u30 - 11u00: voorstelling activiteitenverslag en visuele
identiteit.
11u00 - 11u15: vraag- en antwoordsessie.
11u15 - 12u00: mogelijkheid tot interviews.
12u00 - 13u30: lunch time.
Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen bij
Cindy De Braeckenier
tel.: 02 500 20 51
cindy.debraeckenier@ibz.fgov.be
Contact:
Michel Van Oversteyns (N)
Adviseur Communicatie
Tel.: 02 500 21 46
michel.vanoversteyns@ibz.fgov.be
Olivier Maerens (F)
Directeur Communicatie
Tel.: 02 500 25 46
olivier.maerens@ibz.fgov.be