Ingezonden persbericht
SNT creëert nieuwe tak voor Outbound
Nieuwe tak professionaliseert uitgaand bellen voor marketingcampagnes
Zoetermeer 28 juni 2007 - SNT, expert in klantcontacten, wil consumenten alleen nog maar 'op het juiste moment', 'met het juiste product' en 'via het juiste kanaal' benaderen. SNT sloot zich daarom al eerder aan bij Stichting Infofilter, zodat ze nooit 'een ongewenst belletje laat rinkelen' bij consumenten die hebben aangegeven dit niet te wensen. Omdat SNT het uitgaande bellen (outbound) verder wil professionaliseren, heeft ze de tak SNT Outbound in het leven geroepen. SNT wil de totale focus leggen op het verder uitbouwen en professionaliseren van outbound en daarmee resultaten en conversie optimaliseren.
SNT kent al veel successen in het Outbound vak. Naast zo'n vijf miljoen outbound klantcontacten op jaarbasis is SNT meer dan eens de best gebleken partner bij benchmarking. Ook is SNT ervaren in en bekend van meerdere TV acties en ledenwervingsprogramma's.
Outbound krijgt binnen de nieuwe tak van SNT meer dan optimale aandacht. De nieuwe afdeling kan alle disciplines en expertises (operations, commercie en campagneplanning) combineren en zo zorgen voor een juiste match en aanpak richting klant én consument. Binnen de nieuwe tak wordt continu geanalyseerd en geadviseerd. Met deze aanpak zet SNT een stap vooruit in de professionalisering van de Telemarketing branche.
SNT analyseert elke essentiële schakel: het type agent, de soort consument en de inhoud van de boodschap. Welk type agent matcht het beste bij een bepaalde consumentendoelgroep? Is de inhoud van de boodschap goed afgestemd met de actualiteit en doelgroepanalyses? Met de uitkomsten van elke analyse gaat Outbound aan de slag voor het beste resultaat: SNT benadert de juiste consument, op het juiste moment, met het juiste product, via het juiste contactkanaal.
Agent is SNT's grootste kapitaal
SNT is een 'mensen'bedrijf en wil investeren in haar grootste kapitaal: de callcenter agent. Ze biedt meer ruimte voor zelfontwikkeling, o.a. door de speciale 'chillroom' die SNT voor hen heeft ingericht en worden beloond met incentives. Elke agent heeft bovendien de beschikking over een personal outbound trainer. Outbound van SNT is daarnaast ook zo opgebouwd dat er per dienst een dedicated Client Service manager en een Outbound Campaign manager is.
Over SNT
SNT behoort tot de grootste aanbieders op het gebied van afhandeling van multichannel klantcontacten en is het langst bestaande contactcenter in Nederland. SNT werkt voor grote verzekeringsmaatschappijen, diverse A-consumentenmerken, banken, IT, telecommaatschappijen en internetserviceproviders. SNT wordt regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes en gemeentelijke projecten. SNT heeft de langste CRM-geschiedenis in Nederland en daardoor jarenlange kennis over en ervaring met klantinteractie en klantinteractieprocessen. Deze kennis is geborgd in de organisatie en processen.