Callcenter-veteraan Wiebe Vink Regional Director Noord Europa bij CosmoCom
Voormalig topman Genesys en Avaya zet Call Center On Demand op Europese kaart
Amsterdam, 27 juni 2007 - CosmoCom, wereldwijd marktleider in Unified Customer Communications, heeft Wiebe Vink aangetrokken als Regional Director voor Noord-Europa. De regio Noord-Europa beslaat bij CosmoCom Nederland, België, Luxemburg, Zweden, Denemarken, Noorwegen en Finland. Vink is een gerespecteerd bestuurder met meer dan twaalf jaar ervaring in de Europese contact center-industrie. Hij heeft o.a. posities op het gebied van sales en management bekleed voor deze regio bij marktleiders zoals Avaya, Quintus en Genesys. Als Managing Director voor Noord Europa bij Genesys was hij ondermeer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een zeer succesvolle indirecte verkoopstrategie.
"Wereldwijd neemt de interesse voor het unified customer communications platform van CosmoCom toe. Om onze groei in goede banen te leiden trekken wij uitzonderlijk talent aan", vertelde Ronald Rubens, Vice President voor de EMEA-regio bij CosmoCom. "Wiebe Vink zal één van onze meest uitdagende regio's gaan leiden, en we kijken ernaar uit er samen een succesverhaal van te maken."
Over CosmoCom
CosmoCom, wereldwijd marktleider in Unified Customer Communications, vernieuwt de manier waarop ondernemingen informatie uitwisselen met hun klanten. Dit beperkt zich niet tot de medewerkers van het call center, maar geldt voor alle werknemers die klanten van informatie voorzien. De technologie van CosmoCom verbetert de klantenservice en verhoogt de omzet, terwijl kosten gespaard worden omdat er vele onafhankelijke virtuele contact centers op één all-IP-platform ondersteund worden. Dit platform is eveneens gemakkelijk met andere VoIP-netwerkcomponenten en bestaande IT-omgeving te integreren. Bedrijven kunnen op twee manieren van deze technologie profiteren: ze kunnen haar zelf inzetten óf samenwerken met een leverancier van netwerkservices die het op een ongedeeld (dedicated) of gedeeld platform host. CosmoCom is onder vooraanstaande telefoonmaatschappijen de meestgekozen leverancier van gehoste contact center-platforms. Het multi-tenant platform, CosmoCall Universe, is een CCOD-systeem (Contact Center On-Demand) dat ontworpen is om alle communicatiekanalen en de belangrijkste functies van contact centers te verenigen. Onder de klanten van CosmoCom bevinden zich providers zoals BT, Deutsche Telekom, France Telecom en Telefonica, maar ook veel ondernemingen in de Fortune-klasse zijn klant van CosmoCom. Voor meer informatie kunt u terecht op
Ingezonden persbericht