Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom introduceert Trinilog: klantcontacthumor van de bovenste plank

Wilp, 27 juni 2007 - Klantinteractie software specialist Trinicom introduceert Trinilog, een weblog over klantcontact met nieuws, artikelen, columns en vooral veel leuke filmpjes en geluidsfragmenten. Elke werkdag wordt er nieuwe content op www.trinilog.nl geplaatst, waarbij humor duidelijk centraal staat.

Dat klantcontact een serieuze aangelegenheid is staat als een paal boven water. Maar onder het motto 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd' wil Trinicom de bezoeker van het weblog voorzien van een dagelijkse portie klantcontacthumor. Het weblog biedt unieke content, waaronder filmpjes van over de hele wereld die op geen enkele andere Nederlandse site te vinden zijn. Daarnaast is er ruimte voor nieuws, artikelen en columns. Bezoekers kunnen reageren op de verschillende posts en tips doorgeven aan de beheerders. Zij bepalen daardoor mede de inhoud van Trinilog.

Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "Er zijn natuurlijk aardig wat weblogs op het gebied van klantcontact, maar Trinilog onderscheidt zich door de focus op humor. De leuke, interessante en vaak herkenbare filmpjes maken het de moeite waard om Trinilog dagelijks te bezoeken - of je nu werkzaam bent in de klantcontact-wereld of gewoon zelf klant bent!"

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com