---
22.06.07
RYANAIRS klantenservicestatistieken voor mei 2007
Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, presenteert hierbij haar
klantenservice-statistieken van mei 2007. Ryanair heeft zichzelf
verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te
publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook
Nr.1 is op het gebied van klantenservice.
* 90% van meer dan 27.000 Ryanair vluchten in mei arriveerden op
tijd.
* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,58) klacht
per 1.000 passagiers.
* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,36) tas per 1.000
passagiers.
KLANTENSERVICESTATISTIEKEN - MEI 2007
2006
2007
Op-tijd vluchten
87%
90%
Klachten per 1.000 passagiers
0,49
0,58
Bagage klachten per 1.000 passagiers
0,39
0,36
Klachten afgehandeld in 7 dagen
99%
99 %
* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en blijft
in 2007 de maatschappij met de minste annuleringen.
---
Copyright Ryanair Ltd. All rights reserved.
Use of this site is subject to the Ryanair.com Terms and Conditions.
Privacy Policy.
Cheap Flights - Lowest European Fares, Low Cost Airline
track
Ryanair