Date : 20 June 2007
Sender Name: COMCO SPRL
T-Service Versie 6: eerste ERP-systeem voor erkende dienstenchequeondernemingen.
Versie 6 van T-Service biedt erkende dienstenchequeondernemingen een performant ERP-systeem aan dat beantwoordt aan de Koninklijke Besluiten en aan de nieuwe richtlijnen van de RVA.
DareWin Solutions stelde de nieuwe versie van T-Service voor op 18 juni in Nijvel. Daar konden de klanten, dewelke in alle Belgische gemeenten de ontwikkeling van buurtdiensten en -banen stimuleren, kennismaken met versie 6 van T-Service. OCMW's, plaatselijke arbeidsbureaus, invoegondernemingen en privébedrijven kregen er een uitgebreide uitleg over de nieuwe toepassingen van T-Service. Tegelijk was deze meeting ook de gelegenheid bij uitstek om nieuwe contacten te leggen en ervaringen uit te wisselen.
Bij aanvang stelde T-Service onze klanten - die zich recentelijk in de sector van dienstencheques hadden gevestigd - in staat de naar Accor terug te sturen cheques te beheren via een barcodelezer. Onze klanten telden minder dan 15 werknemers, herinnert Eric Baroni, Project Manager bij DareWin Solutions, zich. Vandaag hebben we klanten met meer dan 500 werknemers. En toch volstaat 1 enkele muisklik om de prestaties elektronisch in het databestand in te voeren. En dat is een spectaculaire vooruitgang, benadrukt hij.
De exponentiële groei van de sector, de planning, het beheer van de afwezigheden en de daling van de waarde van een dienstencheque zijn stuk voor stuk elementen waar we rekening moesten mee houden om onze klanten een professionele en innoverende tool te kunnen aanreiken, met een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface.
Daarnaast werden de erkende ondernemingen het voorbije jaar onderworpen aan tal van controles van de RVA. De resultaten hiervan, alsook de nieuwe Koninklijke Besluiten zoals artikel 2, werden grondig geanalyseerd. Enkel zo konden we een gericht antwoord bieden aan de nieuwe vereisten inzake beheer en planning, vertelt Eric Baroni.
DareWin Solutions is de eerste IT-onderneming die een software lanceerde op maat van de erkende dienstenchequeondernemingen. Daarom zijn we het onszelf ook verplicht er een actief R&D-beleid op na te houden, zodat we onze klanten een nauwkeurige opvolging kunnen garanderen van de meer dan 230.000 maandelijkse planningen. Dit betekent dat 1 werknemer op 4 in de sector wordt opgevolgd door T-Service. En ik profiteer er ook meteen van om onze partners te bedanken, die ons dagelijks hun ervaring van op het terrein overbrengen en T-Service mee alert houden, vertelt Sylvie Utens, Account Manager bij DareWin Solutions.
Naast het beheer van elektronische dienstencheques werd de HR-tool 'verrijkt' dankzij de samenwerking met sociale secretariaten zoals SECUREX, UCM, SD WORX en Partena. De prestatiegegevens worden automatisch omgezet in loonfiches dankzij de online uitwisseling van gegevens.
Een performant systeem van herinneringsbrieven, de kwaliteitsopvolging, een CRM-tool en een incident manager zijn enkele van de talrijke nieuwigheden van versie 6.
Ook de strijkateliers werden niet vergeten. Zo onderging de strijkmodule een sterke evolutie om volledig te beantwoorden aan het Koninklijk Besluit van 16 januari 2007, dankzij het geautomatiseerd beheer van de arbeidsduur. Ondernemingen die kozen voor de berekening van gewicht of scheiding van het wasgoed kunnen ook rekenen op nieuwe functionaliteiten.
Modules voor boekhouding, facturering en statistische analyse vervolledigen het gamma en maken van T-Service een volwaardig ERP-systeem.
Versie 6 van T-Service biedt de gebruikers een nieuw aanzicht dankzij de integratie van Windows Vista-toepassingen, waaronder de effecten van de nieuwe Windows Aero interface (transparante vensters, dynamische reflecties en vloeiende animaties). Deze integratie laat toe om volop te genieten van de 64 bits-technologie en van efficiëntere en meer beveiligde informatie.
Ook Linux-gebruikers werden niet vergeten, voor hen werd een specifieke versie voorzien, verklaart Dirk Van Caneghem, Technical Manager bij DareWin Solutions.
Op www.darewin.be hebben erkende ondernemingen via een forum en een Topics Center toegang tot alle nuttige documenten zoals de Koninklijke Besluiten, nieuwsbrieven en de controlepunten van de RVA.
Bijlage ook beschikbaar op www.pressreleases.be
Voor meer informatie gelieve contact op te nemen met Eric Baroni
Project Manager
op 0495 22 30 81
of via e-mail: e.baroni@darewin.be
André Francq Redacteur OMPP Nr 1177
URL:
Picture: (None)
Attachments: