--------------------------------------------------------------------------
    Dexia Ticket Shop : een uniek concept in de banksector dankzij de     
            oplossing 1-2-3 Self-Ticketing van Zetes FasTrace             
--------------------------------------------------------------------------
Brussel, 06/20/2007


· Een nieuwe service in de selfserviceruimtes van Dexia Bank in België voor aankoop, betaling en afdrukken van toegangstickets voor festivals, evenementen of pretparken

· Een service gebaseerd op de oplossing 1-2-3 Self-Ticketing ("Tick it, Pay it, Print it") en de diensten van Zetes FasTrace, lid van de Zetes Groep, specialist in elektronische ticketing

· 1-2-3 Self-Ticketing : een innoverende, eenvoudige en voordelige oplossing voor kopers, organisatoren en netwerken van bankagentschappen of andere organisaties in Europa die zich richten tot specifieke doelgroepen

Sinds begin deze maand hebben de klanten van Dexia Bank de mogelijkheid om

op eenvoudige en voordelige wijze tickets te kopen voor diverse festivals,

evenementen of pretparken in België. Ze kunnen dat doen in de Self Service

Banking-ruimtes en via de bankautomaten van bijna 1.000 agentschappen van

Dexia Bank België die de service Dexia Ticket Shop ondersteunen. Deze

service is uniek in de Europese banksector en is het resultaat van een

nauwe samenwerking tussen Dexia Bank en Zetes FasTrace, lid van de Zetes

Groep (Euronext Brussels : ZTS), specialist in elektronische ticketing,

toegangscontrole en follow-up van bezoekers.

Dexia Ticket Shop biedt tal van voordelen aan de cliënten van de bank,

zoals :


- beschikbaarheid : een duizendtal verkooppunten die 18 tot 24 u beschikbaar zijn;


- gebruiksgemak : met zijn debetkaart zoekt de cliënt de lijst van evenementen, maakt zijn keuze, bestelt het aantal tickets, voert zijn PIN-code in voor de betaling en ontvangt zijn gedrukte tickets van de automaat;


- snelheid : onmiddellijk afdrukken van het ticket, geen wachtrij aan de voorverkoop of kassa's, geen wachttijd voor de verzending van het ticket;


- veiligheid : onmiddellijk bevestigde bestelling, uniek en beveiligd ticket met streepjescode voor de toegangscontrole aan de ingang;


- voordelige prijs : voorkeurtarieven bedongen door de bank, besparing op de kosten van het ticket, minimale reserveringskosten.

"Met deze nieuwe service hoeft men niet meer in de rij te staan om zijn

ticket te kopen in de voorverkoop of de dag van het optreden zelf, laat

staan riskeren dat het ticket niet aankomt als men het online bestelt",

zegt Sonia Bourgeois, marketing manager van Axion, de club van jonge

cliënten van Dexia Bank, die betrokken is bij het project Dexia Ticket Shop

en overigens opgetogen is over de samenwerking tussen Dexia Bank en Zetes

FasTrace.

Als specialist in geautomatiseerd beheer en de automatische identificatie

van bezoekers aan allerlei evenementen (festivals, concerten, beurzen ,

enzovoorts) biedt Zetes FasTrace de organisatoren van deze evenementen een

breed aantal oplossingen en diensten aan in de vorm van soepele en

moduleerbare commerciële formules (zoals huur, verkoop, hosting en

prestaties).

Zeer veel organisatoren van evenementen en pretparken, zowel in België als

daarbuiten, hebben reeds een beroep gedaan op deze oplossingen en diensten,

waaronder reservering, betaling en ticketing via het internet, beveiligde

toegangscontrole en de follow-up en het databasebeheer van de bezoekers.

"Met 1-2-3 Self-Ticketing voegen wij een nieuwe dimensie toe aan ons

aanbod, namelijk de interfacing en directe integratie van onze oplossingen

en diensten met de banksector en de bancaire agentschappen", zegt Christian

de Decker, bestuurder van Zetes FasTrace. "Deze integratie biedt tal van

voordelen voor de gebruikers en cliënten van de bank, voor de organisatoren

van evenementen (bijkomend verkoopkanaal, geautomatiseerde betalingen, ?)

en voor de bank zelf: het is een dienst met toegevoegde waarde voor de

cliënten, het bevordert het imago en de diensten van bank bij doelgroepen

als jongeren, en dat alles door middel van een betrouwbare en veilige

oplossing die gemakkelijk integreerbaar is met de bestaande IT-omgeving."

Dexia Bank overweegt nu al om Dexia Ticket Shop toe te passen bij een

groter aantal culturele en sportieve evenementen, zowel in België als het

buitenland. In samenwerking met de internationale organisatie van de Zetes

Groep wil Zetes FasTrace zijn oplossingen en diensten 1-2-3 Self-Ticketing

ook commercialiseren in andere landen van Europa, in de banksector en

andere organisaties die zich richten tot specifieke doelgroepen, zoals de

grote distributieketens.

--------------------------------------------------------------------------
                                   END                                    
--------------------------------------------------------------------------