Ingezonden persbericht


Marcel Molenaar nieuwe Commercieel Directeur Mailmedia

Amsterdam , 18 juni 2007 - Mailmedia heeft Marcel Molenaar aangetrokken als Commercieel Directeur. Marcel Molenaar is afkomstig van HotSMS waar hij Sales Director was. Binnen Mailmedia wordt Marcel Molenaar verantwoordelijk voor het commerciële beleid en geeft hij leiding aan de afdeling sales. Tevens neemt hij zitting in het management team. Marcel Molenaar volgt hiermee Jasper Buter op. Jasper Buter gaat in Polen zijn succes voortzetten in de interactieve media.

Sinds 1996 is Marcel Molenaar werkzaam in de interactieve industrie. Tot 1999 gaf hij leiding aan het MKB E-business programma van IBM Nederland in de rol van E-business Program Manager om daarna succesvolle start-ups te scouten en deze klant te maken van IBM. Hierna maakt hij de overstap naar Lycos Netherlands waar hij in de rol van Business Development Manager in samenwerking met partners en adverteerders het Lycos portal verrijkte met innovatieve consumenten diensten. Vanaf november 2004 gaf hij als directielid verantwoordelijk voor het salesbeleid, zeer succesvol vorm aan de groei van HotSMS.

"Marcel Molenaar heeft een zeer gedegen kennis van de interactive en digital marketing en zal een belangrijke bijdrage leveren aan de groei die Mailmedia als dialogue marketing data bureau doormaakt. Hij weet als geen ander hoe adverteerders en hun bureaus, nu en in de toekomst, hun doelgroep via persoonlijke media kunnen bereiken en beraken." aldus Johan van Mil, directeur van Mailmedia en CEO van Mailmedia's moederbedrijf Dialogue Company.

Over Mailmedia
Full service dialogue data bureau Mailmedia verzorgt voor uitgevers zoals De Telegraaf Tijdschriftengroep, ID&T, Kluwer, Quote Media, Reed Business en Sanoma Men's Magazines op exclusieve basis de exploitatie van email- en SMS bestanden. Mailmedia biedt adverteerders een gericht bereik door deze bestanden te verhuren voor direct email en SMS acties. Mailmedia werkt uitsluitend op basis van ontvangers die graag aanbiedingen per email of SMS willen ontvangen (opt-in) en bereikt daarmee de individuele ontvanger die daadwerkelijk geïnteresseerd is in aanbiedingen. Mailmedia is onderdeel van Dialogue Company.

Noot voor de redactie,