Bomchickawahwah-Girls overvallen nietsvermoedende bouwvakkers

18.06.2007 / 06:31 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Unilever nederland

Unilever nederland

Bomchickawahwah-Girls overvallen nietsvermoedende bouwvakkers

Via het ANP kunt u dit persbericht ook op video bekijken.

Rotterdam, 18 juni 2007 - Het 'AXE BomChickaWahWah Team' heeft de aanval geopend op mannelijk Nederland. Zes uitdagende, sexy meiden trekken deze zomer het hele land door om nietsvermoedende mannen te overvallen en te laten zien wat een lekkere geur met een vrouw kan doen. Het 'AXE BomChickaWahWah Team' begon haar tour bij de bouwvakkers van Nederland. Nietsvermoedende Amsterdamse bouwvakkers hadden de dag van hun leven toen zij volledig onverwacht bezoek kregen van de zes 'BomChickaWahWah-girls' die de bouwplaats op zijn grondvesten lieten schudden.

BCWW is iets ontastbaars en laat zien hoe vrouwen volledig worden gegrepen als zij een man met een onweerstaanbaar lekkere geur ontmoeten. Sensueel, wulps en soms zelfs bizar gedrag is het gevolg. Vorige week maakte TMF VJ Damien in de Hollywood Music Hall in Rotterdam bekend welke zes meiden mannelijk Nederland de komende tijd gaan overvallen met de typische 'BomChickaWahWah'-move.

De eerste kennismaking was in Amsterdam. Het team gaat ook andere plaatsen in Nederland overvallen met een verrassingsbezoek. Bovendien zijn de meiden van het 'AXE BCWW Team' de komende weken te zien op TMF en daarnaast spelen zij de hoofdrol in 'AXE Movie Creator' die vandaag online gaat.

Spelen met de BCCW-girls
De AXE Movie Creator is een online experience waarin mannen hun favoriete 'BCWW-girl' uit het team kunnen kiezen en virtueel de hoofdrol kunnen laten spelen in hun eigen animatiefilm.

'Het BCWW-team' komt voort uit het bekende AXE Effect, maar is nóg sterker: als vrouwen deze geuren eenmaal hebben geroken, zijn ze verloren. Met de campagne 'BomChickaWahWah' wil AXE op onconventionele wijze haar nieuwe geuren onder de aandacht brengen.


- EINDE PERSBERICHT -

Voor meer informatie (