Ingezonden persbericht
Infor kiest voor Morello van Mediasurface om webcontent wereldwijd te
beheren
Infor, een leverancier van bedrijfsspecifieke software die organisaties
helpt zich aan te passen aan veranderingen, heeft aangekondigd dat het
Morello van Mediasurface heeft geïmplementeerd om de webcontent voor de
hele onderneming te beheren. De nieuwe Infor corporate website is reeds
live gegaan en eind juni 2007 gaan ook 26 vernieuwde regionale websites
live.
Infor heeft in de afgelopen jaren een snelle groei doorgemaakt, zowel op
organische wijze als via acquisities, en was op zoek naar een
beheeroplossing waarmee ze hun uitgebreide wereldwijde online
portefeuille, verdeeld over 26 regio's, konden beheren. Het was hierbij
vooral van belang dat er één technologie werd gevonden die hun internet-,
extranet- en intranetactiviteiten zou ondersteunen en die bovendien
eenvoudig en intuïtief in het gebruik was voor werknemers. Morello biedt
een gebruiksvriendelijk platform waarvoor slechts een minimale hoeveelheid
training vereist is om ermee te kunnen werken. De infrastructuur is
eenvoudig te implementeren en dankzij de schaalbare aard van de oplossing
kan deze worden aangepast voor meerdere werkgebieden.
Na de succesvolle implementatie van de website van Infor wordt er nu
gewerkt aan plannen om het intranet van het bedrijf te beheren met
Morello. Zodra het intranet is overgezet naar Morello, kunnen werknemers
zelf online inhoud beheren en documenten distribueren zonder hulp van het
webontwikkelingsteam. Dit maakt van het intranet een veel waardevoller
marketingplatform voor Infor.
Venson Kuchipudi, Senior Director Inter Marketing voor Infor, merkt op:
"Onze webcontent is een belangrijk onderdeel van ons bedrijfsmodel en ons
intranet vormt een groot deel van onze marketingmachine. Dat we al deze
elementen, inclusief onze regionale websites, kunnen beheren op één
platform is heel belangrijk voor het bedrijf. Voor de hoofdwebsite zat er
tussen het concept en de implementatie minder dan zes maanden. Een ander
groot voordeel was de minimale hoeveelheid vereiste training. Er was maar
een trainingssessie van één dag voor nodig om ervoor te zorgen dat onze
medewerkers hun bijdrage konden leveren aan de website. Nu zij hun eigen
content online kunnen bewerken, vormt het webontwikkelingsteam geen
bottleneck meer wanneer het aankomt op het up-to-date houden van inhoud."
Andy Peart, Chief Marketing Officer voor Mediasurface:
"Dat auteurs van informatie hun bijdragen rechtstreeks online kunnen
plaatsen is een enorm voordeel voor de IT-afdeling, omdat deze zich nu kan
richten op andere zaken die meer toegevoegde waarde leveren voor het
bedrijf. De relatie met Infor kwam tot stand door onze samenwerking met
SSA Global, een Morello-gebruiker die is overgenomen door Infor. Zij
konden hun website onmiddellijk na de acquisitie met een nieuwe vormgeving
in de lucht brengen. Infor was hiervan zo onder de indruk dat ze met ons
wilden samenwerken voor de hele onderneming. We kijken ernaar uit om onze
relatie met Infor in de toekomst voort te zetten en ze te helpen hun
online aanwezigheid verder te ontwikkelen."
Over Infor
Infor is een ander soort softwarebedrijf. Infor biedt bedrijfsoplossingen
voor ondernemende firma's die het beste willen van twee werelden:
oplossingen die even bedrijfsspecifiek zijn als die van kleinere
leveranciers, maar dan ondersteund door de financiële stabiliteit en
wereldwijde schaal van de softwarereuzen op de markt. Deze combinatie was
tot nu toe gewoonweg niet beschikbaar. Infor is opgericht om dit gat op te
vullen, en deze strategie blijkt te werken. In het laatste fiscale jaar
hebben 1000 nieuwe klanten Infor verkozen boven zijn concurrenten.
Infor presteert wat de grote softwareleveranciers met oplossingen in één
formaat niet kunnen: bedrijfsspecifieke oplossingen met ingebouwde
branche-ervaring, lage totale eigendomskosten en een ROI waar klanten niet
op hoeven te wachten.
Einde
Over Mediasurface
Mediasurface ontwikkelt, verkoopt en implementeert WCM-software (Web
Content Management) die bedrijven helpt de mogelijkheden van het web ten
volle te benutten door de complexe taak van het beheren van websites terug
te brengen tot eenvoudige handelingen.
Morello is de high-end WCM-oplossing van Mediasurface die gebruikers
zonder technische kennis in staat stelt volwaardige sites te beheren.
Morello is de expliciete keuze van organisaties zoals AEGON, FD
Mediagroep, Inspectie voor de Gezondheidszorg en VU Medisch Centrum voor
het beheren van geavanceerde intranetten, extranetten, websites en andere
digitale kanalen.
Pepperio is een professioneel alles-in-één serviceconcept voor het midden-
en kleinbedrijf dat exclusief wordt geleverd via het Mediasurface-netwerk
van Pepperio-partners. Met Pepperio kan het MKB gemakkelijk zelf een
professioneel ontworpen website opzetten en beheren tegen een vaste lage
maandelijkse prijs.
Mediasurface is beursgenoteerd op de AIM markt van de London Stock
Exchange (MSR) en werkt via dochterondernemingen en partners in Europa, de
Verenigde Staten, Zuid-Oost-Azië en India. Het hoofdkantoor van het
bedrijf is gevestigd in Engeland.
Meer informatie: www.mediasurface.nl
Opmerking voor de redactie
Neem voor meer informatie contact op met:
Mediasurface
Annet Blanken
Tel 035 625 7890
GSM 06 52 43 71 91
annet.blanken@mediasurface.com