Showroom BMW toonbeeld van geslaagde samenwerking met BASF
DEURNE, 20070605 -- De Maassche BMW in Venlo is vanaf half april de trotse eigenaar van een nieuwe, stijlvolle showroom. Op twee totaal verschillende gebieden in de showroom heeft de BMW-dealer gekozen voor de kwaliteitscoatings van BASF. De muren in de showroom zijn voorzien van excentrieke grijze spuitpleister van het merk Hoeka. Dit combineert prachtig met de krachtige zwarte autolakken, die eveneens afkomstig zijn uit het assortiment van BASF.
In de moderne showroom is gebruikgemaakt van Hoeka Goudspack. Deze wijze van wand- en plafond afwerking geldt als de nieuwe norm op het gebied van spuitpleisters. De Goudspack is uitermate geschikt om wanden en plafonds in kleur te spuiten zonder de vorming van een zogenaamd wolkeneffect. De strakke, donkergrijze muren geven de showroom een klasse uitstraling. Zowel BMW als Hoeka zijn zeer tevreden over het resultaat. "Het eindresultaat is fantastisch", zegt buitendienstmedewerker Roy Jansen van Hoeka. Ook de medewerkers van stukadoorsbedrijf van Ophoven bv uit Egchel zijn laaiend enthousiast over het door hun gerealiseerde werk.
Relius
Relius maakt vanaf 1 juli 2006 onderdeel uit van de BASF-organisatie. Relius wordt gezien als een welkome aanvulling op de bestaande portfolio van coatings. Door deze overname is de variëteit van het assortiment van BASF Coatings nog verder gegroeid. Dat de verschillende producten bijzonder goed samengaan is terug te zien in de showroom van de Maassche BMW.
Innovatieve lak
Op het eerste gezicht is aan de glanzend zwarte BMW's niet te zien dat ze door BASF zijn voorzien zijn van 's werelds meest innovatieve autolak. BASF is al jarenlang een vertrouwde partner van 's werelds grootste autofabrikanten, waaronder BMW. De coating is corrosiebeschermend, kleurvast en krasvoorkomend. Voor het gecombineerde eindresultaat in de showroom geldt dan ook: invisible contribution, visible success.
Relius Hoeka