Orange werkt samen met Nederlandse artiesten aan soundtrack commercial
Orange onderstreept muziekpropositie met unieke commercial
Den Haag, 5 juni 2007 - Orange werkt samen met diverse Nederlandse artiesten aan een unieke soundtrack voor haar nieuwe commercial.
Deze commercial is onderdeel van een nieuwe campagne voor de introductie van het Orange Music abonnement. Orange benadrukt dat muziek een belangrijk speerpunt is in haar productportfolio en haar communicatie- en sponsoringactiviteiten.
Het nummer 'I would stay' van Krezip vormt de basis van de soundtrack en wordt door diverse artiesten op geheel eigen wijze in de commercial vertolkt. Muzikanten van The New Cool Collective namen de big band versie voor hun rekening, formatie Non-eX werkte aan een punk rock arrangement en Beef en Relax verzorgden reggae en hiphop versies van het nummer. Al deze unieke versies vormen samen de soundtrack van de 45 seconde durende Orange commercial.
Orange brengt graag de wereld van muziek dichterbij, omdat muziek een universele taal is die mensen bij elkaar brengt. Met Orange Music biedt Orange als eerste een abonnement dat toegang biedt tot mobiele tv-kanalen zoals MTV, TMF en Trace TV, meer dan 400.000 downloads en exclusieve content.
Het vernieuwde
Orange is sponsor van North Sea Jazz, partner van Universal Music en initiatiefnemer van de Orange Flagship store waar Nederlandse en buitenlandse artiesten de toon bepalen.
Voor meer informatie en het opvragen van de commercial kunt u contact opnemen met:
Orange Nederland N.V.
Tel: +31 6 18010101
E-mail:
Hollander van der Mey/MS&L
Daniëlle Tamis
Tel: +31 70 354 90 00
E-mail:
Over Orange
Orange is het merk van de France Telecom Group, één van de meest vooraanstaande telecommunicatiebedrijven ter wereld. France Telecom heeft meer dan 161 miljoen klanten op vijf continenten, van wie tweederde Orange klanten zijn.
In 2006 heeft France Telecom Group een omzet behaald van 51,7 miljard euro. In het eerste kwartaal van 2007 boekte de groep een omzet van 12,8 miljard euro. Op 31 maart 2007 had de France Telecom Group 100,1 miljoen klanten voor mobiele communicatie en 10,2 miljoen ADSL breedbandabonnees. Orange had in Nederland op 31 maart 2007 2.081.000 mobiele klanten en 528.000 internetklanten, waarvan 474.000 breedbandabonnees.
France Telecom wil in Europa toonaangevend zijn in nieuwe telecommunicatiediensten. In 2006 werd Orange het centrale merk van de groep voor internet, televisie en mobiele diensten. Met geïntegreerde producten creëert Orange een wereld zonder technologische barrières waarin consumenten kunnen communiceren waar en wanneer zij dat maar willen.
Orange gelooft dat contact tussen mensen de wereld mooier maakt. En daarom brengt Orange de wereld van muziek dichterbij. Want muziek is communicatie. Muziek wordt alleen maar mooier als je het kunt delen met anderen.
Orange vindt het belangrijk om iets terug te doen voor de samenleving waarin zij werkt. Sinds 2003 is Orange daarom partner van War Child, waarvoor zij onder andere de communicatie verzorgt in de voormalige oorlogsgebieden waar War Child actief is.
Meer informatie over Orange is te vinden op