AutoRai

Treed toe tot Citroën Cercle Privé

(6/4/2007)
Een initiatief voor een select gezelschap van Citroën C6-rijders en gelijkgestemden, waarbij naast de C6 andere inspirerende zaken uit het leven centraal staan, dat is de gedachte achter de nieuwe C6 site www.citroencercleprive.nl die onlangs is gelanceerd.

Het idee achter Citroën Cercle Privé is het aanbieden van een online platform voor C6-rijders, maar de site is zeker óók een plek voor de autoliefhebber in het algemeen. Hierbij neemt de Citroën C6 uiteraard een belangrijke plaats in, maar er is meer dan dat; het gaat ook om de belevingswereld erom heen die mensen inspireert en tot een bewuste keuze brengt. De luxe en het comfort van de C6, gecombineerd met een goed glas wijn, gastronomie, architectuur en fotografie, voor al deze dingen is plaats op de site.

Dankzij een exclusieve samenwerking van MPG, RTL-Z en Citroën zijn unieke C6 infomercials tot stand gekomen die ook te zien zijn op de site; vijf filmpjes met bijzondere rijders die daar ieder op geheel eigen wijze vertellen over hun liefde voor het Franse merk en de C6 in het bijzonder. De haast kunstzinnige filmpjes zijn een creatie van Tuvalu Media en onderstrepen door hun vorm en lengte â drie minuten - het eigenzinnige karakter van Citroën. Voor de liefhebber zijn ze zelfs beschikbaar als Podcast.

âWe willen laten zien dat de C6 méér is dan een auto, het âjoie de vivreâ wat traditiegetrouw bij Citroën hoort willen we hiermee onderstrepen. Wat ons betreft zijn we daarin geslaagd, maar belangrijker is dat de bezoekers van de site daar net zo over denken!â, aldus Jeroen Tas, directeur Marketing.