Lenthe Publishers neemt Marketing Tribune over
29.05.2007 / 14:31 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Lenthe publishers
Lenthe publishers
Persbericht
Amstelveen, 29 mei 2007
Lenthe Publishers neemt Marketing Tribune over
Met ingang van 1 juni a.s. neemt Lenthe Publishers het vaktijdschrift Marketing Tribune
over van Reed Business Information. Naast Marketing Tribune wordt ook Holland Management
Review overgenomen, het tweemaandelijkse managementblad over strategie en organisatie.
'Wij zijn zeer verheugd over de overname', aldus Ad Maatjens, managing partner bij Lenthe.
'De medewerkers en klanten van beide mediamerken zijn een ronduit prachtige aanvulling op
de huidige medewerkers en media van Lenthe Publishers.'
Met ingang van 1 juli a.s. is Luuk Ros aangetrokken om als nieuwe hoofdredacteur Marketing
Tribune journalistiek te gaan leiden. Ros is momenteel hoofdredacteur van Telecommerce,
een uitgave van Beerens Business Press. Ross werkte eerder in communicatiebanen bij NOS
Televisie, Albert Heijn en Debitel en als redacteur bij communicatiebureau Van Oorschot
en Partners, waar hij ondermeer eindredacteur was van Kluwers CRM-blad Connect.
Maarten Timmers Verhoeven, voorheen ondermeer uitgever van Tijdschrift voor Marketing en
directeur Sdu Uitgevers, is aangetrokken om als interim-manager de integratie van de
RBI-titels in de Lenthe-organisatie te begeleiden en nieuw uitgeefbeleid te formuleren
voor beide RBI-titels.
Lenthe is als business-to-business publisher sinds 1994 actief in de sectoren cultuur,
charitas, marketing, media en management en uitgever van onder andere Sponsor Magazine,
FM, Matching Magazine en Het Nationale Cultuurbal. Na de integratie realiseren 25
medewerkers een omzet van ruim 5 miljoen euro.