Lenthe Publishers neemt Marketing Tribune over

29.05.2007 / 14:31 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Lenthe publishers

Lenthe publishers

Persbericht

Amstelveen, 29 mei 2007

Lenthe Publishers neemt Marketing Tribune over

Met ingang van 1 juni a.s. neemt Lenthe Publishers het vaktijdschrift Marketing Tribune over van Reed Business Information. Naast Marketing Tribune wordt ook Holland Management Review overgenomen, het tweemaandelijkse managementblad over strategie en organisatie.

'Wij zijn zeer verheugd over de overname', aldus Ad Maatjens, managing partner bij Lenthe. 'De medewerkers en klanten van beide mediamerken zijn een ronduit prachtige aanvulling op de huidige medewerkers en media van Lenthe Publishers.'

Met ingang van 1 juli a.s. is Luuk Ros aangetrokken om als nieuwe hoofdredacteur Marketing Tribune journalistiek te gaan leiden. Ros is momenteel hoofdredacteur van Telecommerce, een uitgave van Beerens Business Press. Ross werkte eerder in communicatiebanen bij NOS Televisie, Albert Heijn en Debitel en als redacteur bij communicatiebureau Van Oorschot en Partners, waar hij ondermeer eindredacteur was van Kluwers CRM-blad Connect.

Maarten Timmers Verhoeven, voorheen ondermeer uitgever van Tijdschrift voor Marketing en directeur Sdu Uitgevers, is aangetrokken om als interim-manager de integratie van de RBI-titels in de Lenthe-organisatie te begeleiden en nieuw uitgeefbeleid te formuleren voor beide RBI-titels.

Lenthe is als business-to-business publisher sinds 1994 actief in de sectoren cultuur, charitas, marketing, media en management en uitgever van onder andere Sponsor Magazine, FM, Matching Magazine en Het Nationale Cultuurbal. Na de integratie realiseren 25 medewerkers een omzet van ruim 5 miljoen euro.