Proximus
THE MOBILE FACTORY wordt TMFmobile en trakteert op 1 miljard sms'en
MTV NETWORKS brengt mobiel aanbod onder bij
operator Proximus.
Sinds december 2003 brengt MTV Networks een mobiel prepaid-aanbod
onder de naam "The Mobile Factory" op de Belgische markt dat
voornamelijk gericht is op jongeren tussen 14 en 24 jaar. Ondertussen
is The Mobile Factory, uitgegroeid tot een echt succesverhaal - mede
dankzij de succesvolle Daan & Seppe reclamecampagnes - en telt het
285.000 klanten.
Vanaf 1 juni zal dit mobiele aanbod onder de naam "TMFmobile" door het
leven gaan. "Deze naamsverandering is een logische stap voor TMF" zegt
Kristoff Coolen, head of TMF, "stilaan brengen we immers het volledige
TMF-aanbod op vlak van entertainment en communicatie onder de
vertrouwde TMF-vlag. Deze beweging werd op 30 maart jl. ingezet met
een nieuwe vormgeving on screen en een volledig nieuwe website.
Bovendien spreken de meeste jongeren al langer over het gsm-aanbod van
TMF, de naam `The Mobile Factory' werd slechts in beperkte mate door
het publiek zelf gebruikt."
De vormgeving van TMF Mobile zal helemaal in lijn zijn met de nieuwe
TMF vormgeving. Het vertrouwde en succesvolle duo Daan & Seppe blijft
wel dienst doen als ambassadeurs van TMF Mobile.
Om de naamsverandering onder de aandacht te brengen, pakt TMF Mobile
uit met een nieuwe multimediale Daan & Seppe-campagne en een nooit
geziene promotie. TMFmobile geeft in totaal 1 miljard sms'jes cadeau.
Het vertrouwde `8 cent per sms' blijft geldig.
Tegelijk met de naamsverandering zal MTV Networks haar mobiel aanbod,
waarvoor tot 31 mei met Base wordt samengewerkt, onderbrengen bij
operator Proximus. Tegelijk met de naamsverandering (op 1 juni) zal
MTV Networks haar mobiel aanbod onderbrengen bij operator Proximus. De
samenwerking met BASE wordt stopgezet op 31 mei.
"Als kids & youth expert wil MTV Networks de vinger aan de pols houden
wat de laatste trends betreft. Daarom was het voor ons belangrijk om
een mobiel aanbod uit te rollen dat nog meer multimediadiensten
aanbiedt. Vandaar onze keuze om met Proximus te gaan samenwerken,"
aldus Michel Dupont, VP MTV Networks Belgium.
"We zijn zeer enthousiast om met MTV Networks samen te werken. Deze
samenwerking beantwoordt perfect aan de strategie van Proximus om met
partners in zee te gaan die een verrijking betekenen voor het
productaanbod voor onze klanten. We zijn ervan overtuigd dat zowel MTV
Networks als de eindgebruikers hieruit voordeel zullen halen. Door de
investering van Proximus in innoverende diensten als televisie op gsm,
videotelefonie, video on demand en andere multimediadiensten kan MTV
Networks aantrekkelijkere mobiele diensten aanbieden" zegt Michel
Georgis, gedelegeerd bestuurder van Proximus.
© Copyright 2007 Proximus. Alle rechten voorbehouden.