AEGON
AEGON geeft EUR 8,1 miljoen terug aan klanten
Zo'n 300.000 klanten met een AEGON Woon- & VrijeTijdpakket of AEGON
Woonpakket-Plus hebben 10% van de betaalde jaarpremie teruggekregen.
Dat is de beloning voor de zorg die klanten hebben om schade te
voorkomen.
Ook voldeed deze groep klanten steeds tijdig de verzekeringspremie.
Deze premieteruggave door AEGON is bijzonder in de verzekeringsmarkt
en herhaalt AEGON jaarlijks voor klanten met een AEGON Woon- &
VrijeTijdpakket of
AEGON Woonpakket-Plus.
Het AEGON Woon- & VrijeTijdpakket is een pakketverzekering voor thuis,
bij sport en vrijetijdsbesteding, en op vakantie. Deze
pakketverzekering bevat los af te sluiten modules voor inboedel,
aansprakelijkheidsdekking, doorlopende reisverzekering,
rechtsbijstand, opstal, pleziervaartuigen, tour- en vouwwagens, en
ongevallen. De 10% premie-terug regeling geldt vanaf twee verzekerde
modules.
Wie hebben recht op teruggave van 10% van hun premie?
Klanten die tenminste twee bouwstenen in het AEGON Woon-&
VrijeTijdpakket hebben verzekerd, krijgen elk jaar - voor elke
verzekerde bouwsteen waarop geen schade is geclaimd - 10% van de
betaalde premie terug. Bijvoorbeeld: iemand heeft een beroep moeten
doen op de Vakantie-Jaarverzekering, maar niet op de Woonhuis- en
inboedelverzekering. Van de premie van de Vakantie-Jaarverzekering
krijgt men geen premie terug, van de twee andere bouwstenen wel.
29-05-2007