Persbericht
Kensington wint de jackpot in Monte Carlo
~ wint twee prestigieuze awards bij RetailVision Europa ~
29 mei, 2007 - Kensington, fabrikant van computeraccessoires, heeft twee prestigieuze awards gewonnen tijdens RetailVision Europe, de toonaangevende jaarlijkse conferentie binnen het retailkanaal.
Beslissers van de belangrijkste retailers in Europa erkennen Kensington's inspanningen om snel een vertrouwd merk te worden in het IT/ CE-retailkanaal. De awards voor Beste Presentatie en Beste Accessoires werden op vrijdag 4 mei 2007 gepresenteerd in Monte Carlo's wereldberoemde Salle des Etoiles.
"We wisten dat we serieus kans maakten. We denken dat het format dat we hebben gekozen om onze 'Smart Made Simple' visie te communiceren zowel degelijk als totaal verschillend was van alles wat de andere bedrijven presenteerden. Het overtrof echter onze stoutste verwachtingen dat we twee awards wonnen en genomineerd waren voor een derde, Best Technology Provider", zegt Walter Dornstedt, Retail Sales Director voor Kensington EMEA. "Dat we door onze retailpartners erkend worden met zo'n belangrijke prijs, is de beste motivatie om onze grenzen en ambities te verleggen."
RetailVision Europe is het belangrijkste evenement voor het IT- en CE- consumentenkanaal. Het werd gehouden van 2 tot 4 mei in Monte Carlo. Meer dan 310 technologie-aanbieders (zoals Microfsoft, AMD, Samsung, Trust en Seagate) en meer dan 180 beslissingnemers van toonaangevende Europese retailketens (MediaMarkt, Tesco, Dixons, Carrefour, Auchan etc.) kwamen samen om nieuwe en toekomstige producten, strategieën en partnerschappen te presenteren en bediscussiëren. De 'Beste van RetailVision'-awards zijn uniek, omdat belangrijke retailers uit de hele regio hier rechtstreeks over beslissen.
"De Europese markt voor consumentenelectronica verandert continue door een stroom aan nieuwe producten en deze awards reflecteren de buitengewoon innovatieve ontwikkelingen die er zijn", zegt Pete Prentice, senior global director van RetailVision. "Deze awards zijn bijzonder indrukwekkend, omdat ze direct bepaald worden door de besluitvormers in het kanaal die computer- en consumentenelektronica verkopen en distribueren door heel Europa."
Robert de Vries, Sales & Marketing Manager Benelux bij Kensington zegt: "We geloven dat RetailVision van dit jaar bewijst dat de energie en creativiteit waarmee wij het consumentenkanaal benaderd hebben, zijn vruchten begint af te werpen. We zijn onze retailpartners dankbaar voor deze erkenning. Met een opwindende lijn nieuwe producten in het vooruitzicht en vertrouwend op een team dat precies aanvoelt wat het consumentenkanaal wil, heb ik er alle vertrouwen in dat de rest van het jaar geweldig zal worden voor Kensington."
(393 woorden)
BERICHT VOOR DE REDACTIE
Over Kensington
Kensington is wereldwijd marktleider op het gebied van mobiele computeroplossingen. In ieder product is innovatie, creativiteit en betrouwbaarheid terug te vinden, varierend van voedingsadapters voor mobiele apparatuur tot notebookbeveiliging en van iPod-accessoires tot ergnomische notebooktassen. Kensington biedt meer dan 300 praktische en eenvoudig te gebruiken accessoires voor gebruik op kantoor, thuis en onderweg.
Het hoofdkantoor van Kensington Europe is gevestigd in Aylesbury, Engeland. Het Benelux kantoor bevindt zich in Houten. Kensington Computer Products Group is de technologische divisie van ACCO Brands, Inc. Bezoek voor meer informatie de Kensington website: www.kensington.com
Voor meer informatie, fotomateriaal of test exemplaren kunt u contact opnemen Ilona de Bok van LEWIS, het IT PR bureau: Tel: + 31 (0) 40 235 46 00 Fax: + 31 (0) 40 235 46 01 E-mail: ilonadb@lewispr.com Web:
Voor meer informatie over Kensington kunt u contact opnemen met Julie Vrij van Kensington: Tel: + 31 (0) 30 634 60 55
E-mail: julie.vrij@kensington.com
LEWIS - Global Public Relations
Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland
Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com
Agency blog: www.lewis360.com