25-05-2007 14:05
LUCHTMACHTSPOTJES IN DE SCHIJNWERPER
Werken bij de luchtmacht - Campagne
klik voor vergroting
De Koninklijke Luchtmacht is met haar tv-spotjes over Afghanistan in
de prijzen gevallen. Donderdag ontving ze de SAN Accent-prijs in de
categorie corporate. Eerder al nam de luchtmacht drie Magneten in
ontvangst als bekroning op verschillende wervingsuitingen.
De Afghanistanspotjes tonen de inzet van de luchtmacht in
uitzendgebied. De campagne van 2006 is gemaakt door het bureau ARA
Group. Bij de beoordeling is de campagne afgezet tegen de
communicatiedoelstelling, zijn mediastrategie en doelgroep bekeken en
is het creatieve niveau bezien.
Magneten
Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie heeft op 16 mei de
Magneten 2006 uitgereikt aan de meest creatieve
arbeidsmarktcommunicatie-uitingen. De communicatie-uitingen van de
luchtmacht vielen hierbij drie keer in de prijzen.
Allereerst de reclame-spot âEritrea. Kosovo. Irak. Afghanistanâ, met
de slogan: 'We komen vooral in landen waar de KLM niet vliegt.' De
tweede bekroning was voor de website www.werkenbijdeluchtmacht.nl. De
laatste Magneet is ontvangen voor de media webvertising: 'Leren en
werken bij de Luchtmacht.'
Landmacht ook in prijzen
Eerder deze week is al bekend gemaakt dat de wervingscampagne van de
Koninklijke Landmacht is bekroond met twee âMagnetenâ.
Filmpjes
Bekijk de winnende filmpjes op de website werkenbijdeluchtmacht.nl.
Gerelateerde links:
Wervingscampagne landmacht bekroond
Ministerie van Defensie