Citroën goed geprijsd
(5/14/2007)
De Citroën C4 Picasso prelaunch campagne, met als thema âErvaar wat
licht met je doetâ, is in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de
Esprix 2007; de jaarlijkse prijs voor beste Direct Marketing en Sales
Promotion werk. In de categorie Durables heeft de Citroën C4 Picasso
een bronzen Esprix gewonnen.
De Esprix behoort tot de belangrijkste prijzen op het gebied van
marketingcommunicatie. De inzendingen worden per categorie door een
jury beoordeeld, waarbij wordt gelet op strategie, creativiteit en
effectiviteit.
Reclamebureau &KoenseSeverein heeft het campagnethema âErvaar wat
licht met je doetâ voor Citroën uitgewerkt en uitgevoerd. Citroën
heeft dit jaar als enige automotive merk een Esprix gewonnen.
Franse auto van het jaar
De Citroën C4 Picasso is in Frankrijk gekozen tot Auto van het Jaar.
Gilles Michel, Directeur van Automobiles Citroën ontving de prijs 3
mei uit handen van Denis Astagneau, president van de AFPA.
(Association Française de la Presse Automobile).
Sinds begin dit jaar zijn wereldwijd ruim 32.200 Grand C4 Picasso en
13.200 C4 Picasso verkocht.
Cool Tech
Citroën maakt zich op voor de zomer en daarom zijn de Citroën C1,
C2, C3, C3 Pluriel, Berlingo Multispace, Xsara Picasso, C4, C5 en C8
leverbaar in de speciale Cool Tech-uitvoering. Elk model in de serie
Cool Tech is standaard uitgerust met airconditioning, radio/CD-speler
en een TomTom navigatiesysteem. Daarnaast gelden tijdens de Cool
Tech-weken speciale kortingen die op kunnen lopen tot ⬠4.600,-,
afhankelijk van het model.
De Citroën Berlingo en de nieuwe Jumpy en Jumper zijn tijdelijk
standaard uitgerust met het gratis Pack Professionel. Dit pakket
bevat, afhankelijk van het model, een aantal zeer comfortabele opties
zoals cruise control, radio/cd-speler, elektrisch bedienbare ramen
voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
AutoRai