Nederlanders kiezen massaal voor boten
04.05.2007 / 11:07 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Speurders.nl
Speurders.nl
PERSBERICHT
Amsterdam, 4 mei 2007
Nederlanders kiezen massaal voor boten
Advertentiesite Speurders.nl in de ban van het mooie weer
Nederland wordt al een aantal weken in haar greep gehouden door zomerse temperaturen.
Vraag- en aanbodsite Speurders.nl ziet een duidelijke stijging in zoekopdrachten naar
zomer gerelateerde producten op haar site. Boten en cabrios hebben de afgelopen weken aan
populariteit gewonnen. Ook wordt er veel gezocht naar glijbanen, trampolines en zwembaden,
aldus Leon Kramer, Business Unit Manager van Speurders.nl.
Het bezoek in de rubriek Boten is sinds het mooie weer van april van dit jaar ten opzichte
van de maand maart dit jaar gestegen met maar liefst 20%. Naast de altijd populaire
sloepjes is de rubriek Motorboten het meest populair op Speurders.nl, gevolgd door de
rubrieken Zeiljachten en Speed & Sportboten. Onder de Nederlandse botenbezitters is
de open motorboot het meest geliefd.
Over Speurders.nl
Speurders.nl is in augustus 2004 gestart en richt zich op de online koop en verkoop van
goederen door particulieren. In december 2005 riep online onderzoeksbureau Multiscope
Speurders.nl uit tot de beste Nederlandse site-introductie ooit. Speurders.nl staat
momenteel consequent in de Multiscope top 10 van best bezochte sites. In mei 2006 won
Speurders.nl de belangrijkste marketingprijs van Nederland: de gouden Effie. Gemiddeld
worden er zo'n 1 miljoen advertenties per maand ingebracht. Dit komt neer op ca. 35.000
advertenties per dag. Speurders.nl streeft ernaar toonaangevend in de branche te zijn op
het gebied van veiligheid en gebruikersgemak. Speurders.nl is een onderdeel van Telegraaf
Media Groep.
Noot aan de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Speurders.nl:
Marijke Wit Content & PR manager
Tel: 020 585 2963
marijke@speurders.nl