Nijeboer presenteert 1e cabaret kwaliteitsgids van Nederland

19.03.2007 / 12:14 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Li moon publishing

Li moon publishing

Nijeboer presenteert 1e cabaret kwaliteitsgids van Nederland

Li Moon Publishing brengt eerste kwaliteitsgids voor cabaret op de markt

Amsterdam, 19 maart 2007 - Van de hand van cabaretrecensent Alexander Nijeboer verschijnt in mei de Cabaret & Comedy Gids 2007/ 2008. De gids bevat een ranglijst van de beste en meest veelbelovende cabaret- en comedyvoorstellingen die het komende theaterseizoen in de schouwburgen zijn te zien. De lijstaanvoerder wordt tijdens een speciale perspresentatie op 2 mei a.s. in het nieuwe Amsterdamse Comedy Theater bekend gemaakt. Nijeboer wil met deze gids meer aandacht vragen voor de diversiteit en kwaliteitsverschillen binnen het cabaretaanbod.

Alexander Nijeboer kreeg onder andere bekendheid als kritisch jurylid in de televisieserie Lama Gezocht (BNN). De afgelopen 7 jaar werkte hij als cabaretrecensent voor de Volkskrant. Per 1 april maakt hij de overstap naar gratis dagblad de Pers. In de Cabaret & Comedy Gids 2007/ 2008 komt Nijeboer met een ranglijst van meest aantrekkelijke cabaret- en comedy-voorstellingen voor het komende theaterseizoen. Middels de ranglijst in de Cabaret & Comedy Gids 2007/ 2008 wil Nijeboer cabaretliefhebbers en - fijnproevers een overzichtelijk instrument bieden om bij het boeken van voorstellingen kwalitatieve keuzes te maken en ideeën op te doen.

Uitgever van de Cabaret & Comedy Gids is Li Moon Publishing de nieuwe uitgeeftak van retailcommunicatiebureau Li Moon.
Li Moon verzorgt momenteel communicatieprojecten voor Unilever, supermarktketen Dirk van den Broek, woonwinkelketen Trendhopper, modeketen WE, de slijterijen van Dirck III, de drogisterijen van Dirx en luchtvaartmaatschappij KLM.

Met de start van Li Moon Publishing zien de directeuren Bea Mienis en Lisly Pieterse een droom in vervulling gaan. 'Wij verzorgen nog steeds met ontzettend veel plezier printmedia en - campagnes voor onze klanten,' zegt Mienis, 'maar daarnaast zien wij het als een uitdaging om onze retailkennis in te zetten om eigen projecten in de markt te zetten.'

'Bovendien willen wij blijven innoveren,' zegt Pieterse. 'Een eigen uitgeverij geeft ons de mogelijkheid om specialistische kennis op te doen en concepten uit te testen die we ook voor onze klanten kunnen inzetten.'

EINDE PERSBERICHT