PCM Uitgevers
26/04/2007
DAG benoemt Joris van Heukelom tot directeur crossmedia
Joris van Heukelom is benoemd tot directeur crossmedia van DAG. In
deze functie is hij verantwoordelijk voor de creatieve ontwikkeling en
verdere crossmediale uitbouw van DAG, het merk DAG en het opzetten van
strategische partnerships met adverteerders.
Joris van Heukelom (1969) is werkzaam bij KPN waar hij momenteel
verantwoordelijk is en blijft voor de invulling van de
content-strategie. Vanuit deze activiteiten werd DAG geboren wat hij
nu zelf mee groot wil maken. Van Heukelom heeft ruime ervaring op het
gebied van internet, mobiel en televisie.
Joris van Heukelom "Dat ik de kans krijg me de komende tijd mede te
focussen op DAG en onderdeel te worden van het team maakt me heel
blij. Niets is boeiender dan een nieuw mediamerk uit de grond stampen
en met DAG krijg ik zelfs de kans om het medium print aan de zijde van
Bob Witman beter te leren kennen. Verder kan ik bij DAG mijn
conceptuele en creatieve ei kwijt."
Edwin Tromp, directeur van DAG Media: "Joris heeft een belangrijk
aandeel gehad in de totstandkoming van DAG. Zijn ervaring op het
gebied van de verschillende media die DAG omarmt, heeft er mede voor
gezorgd dat we nu dit unieke concept voor zowel gebruikers als
adverteerder kunnen introduceren. Ook richting adverteerders is hij de
ideale man om innovatieve content-concepten te ontwikkelen."
DAG Media is het bedrijf dat het nieuwe, crossmediale nieuws- en
actualiteitenplatform DAG exploiteert. Het platform, waar internet,
mobiel en een gratis krant centraal staan, zal voor de zomer van start
gaan. DAG Media is een joint venture van PCM Uitgevers en KPN.
Bron: DAG Media