PCM Uitgevers


26/04/2007
DAG benoemt Joris van Heukelom tot directeur crossmedia

Joris van Heukelom is benoemd tot directeur crossmedia van DAG. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de creatieve ontwikkeling en verdere crossmediale uitbouw van DAG, het merk DAG en het opzetten van strategische partnerships met adverteerders.

Joris van Heukelom (1969) is werkzaam bij KPN waar hij momenteel verantwoordelijk is en blijft voor de invulling van de content-strategie. Vanuit deze activiteiten werd DAG geboren wat hij nu zelf mee groot wil maken. Van Heukelom heeft ruime ervaring op het gebied van internet, mobiel en televisie.

Joris van Heukelom "Dat ik de kans krijg me de komende tijd mede te focussen op DAG en onderdeel te worden van het team maakt me heel blij. Niets is boeiender dan een nieuw mediamerk uit de grond stampen en met DAG krijg ik zelfs de kans om het medium print aan de zijde van Bob Witman beter te leren kennen. Verder kan ik bij DAG mijn conceptuele en creatieve ei kwijt."

Edwin Tromp, directeur van DAG Media: "Joris heeft een belangrijk aandeel gehad in de totstandkoming van DAG. Zijn ervaring op het gebied van de verschillende media die DAG omarmt, heeft er mede voor gezorgd dat we nu dit unieke concept voor zowel gebruikers als adverteerder kunnen introduceren. Ook richting adverteerders is hij de ideale man om innovatieve content-concepten te ontwikkelen."

DAG Media is het bedrijf dat het nieuwe, crossmediale nieuws- en actualiteitenplatform DAG exploiteert. Het platform, waar internet, mobiel en een gratis krant centraal staan, zal voor de zomer van start gaan. DAG Media is een joint venture van PCM Uitgevers en KPN.

Bron: DAG Media