Postbank wint Nationale Contact Center Award
26 april 2007
Amsterdam, 26 april 2007 - De Postbank heeft gisteravond de Nationale
Contact Center Award in de wacht gesleept in de categorie Innovatie.
De awards werden dit jaar voor de vijftiende keer uitgereikt. Er is
vanaf dit jaar gekozen voor een nieuwe aanpak waarbij zeven
themaprijzen en een starters-award zijn uitgeloofd. Na uitgebreide
selectierondes en bezoeken aan de contactcenters heeft de jury een
keuze gemaakt.
In 2006 heeft de Postbank veel energie gestoken in initiatieven zoals
spraakherkenning, skype, chat en NetGesprek. Jan van Duijn, directeur
Telefoonbank: 'De Postbank is een organisatie met veel direct
klantcontact. Wij willen voor onze klanten optimaal toegankelijk zijn
en zijn daarom altijd op zoek naar innovatieve communicatiemiddelen.
Door nieuwe technologische ontwikkelingen raken internet en telefonie
steeds meer met elkaar verweven. Klanten kiezen zelf hoe ze met de
Postbank willen communiceren, via telefoon of internet of een
combinatie hiervan'.
De NCCA-Awards zijn een initiatief van de Stichting Nationale Contact
Center Awards. De Postbank heeft de award gisteravond tijdens het
NCCA-gala als onderdeel van de TeleCommerceDagen 2007 in de Utrechtse
Jaarbeurs in ontvangst genomen.
Postbank