AutoRai

Nieuwe Hyundai kopen vanaf 1.495 euro

(4/25/2007)
Hyundai lanceert vanaf 27 april 2007 een nieuwe actie om consumenten ertoe te bewegen om een nieuwe Hyundai te kopen. Het belangrijkste wapen dat Hyundai hiervoor inzet, is een extra voordelige inruilprijs.

âConsumenten zijn altijd gevoelig voor inruilacties die werkelijk veel voordeel opleverenâ, zegt Managing Director Hans Kwaad van Hyundai-importeur Greenib Car BV. âHyundai maakt het nu extra aantrekkelijk om een nieuwe Hyundai te kopen. Een nieuwe Hyundai is bijzonder waardevast en met de Hyundai-dealer valt goed zaken te doen. Met deze inruilactie kan de consument al vanaf ⬠1.495,- in een nieuwe Hyundai rijden.â

Hyundai is een van de succesvolste en snelst groeiende automerken van dit moment. De autofabrikant, die wereldwijd ook nog eens uitstekend scoort op het gebied van kwaliteit en betrouwbaarheid*, wil deze stijgende lijn doortrekken door consumenten extra voordeel te bieden. Daarom staat in de nieuwste consumentenactie, die op 26 april 2007 ingaat, veel voordeel centraal. âNieuw kopen is nu mogelijk vanaf â¬
1.495,-â, is het centrale thema waarmee Hyundai vanaf 1 mei naar buiten treedt om het hart en hoofd van de consument voor zich te winnen.

Het doel van de actie is tweeledig. Hyundai wil de bestaande klanten aan zich blijven binden, maar het tevens voor rijders van âvreemde merkenâ extra aantrekkelijk maken om nu voor Hyundai te kiezen. Managing Director Hans Kwaad heeft daarvoor enkele rekenvoorbeelden. âStel: je rijdt in een Hyundai Atos 1.1i Active Young van ⬠8.495,- uit 2005, maar wilt een nieuwe Hyundai Atos rijden. Volgens de Bovag-koerslijst krijg je voor de Hyundai Atos uit 2005 nu ⬠5.500,- terug. Hyundai biedt nu bovenop de koerslijst een extra inruilkorting van ⬠1.500,-. Je hoeft dus nog maar ⬠1.495,- bij te leggen om een nieuwe Hyundai Atos te rijden. Een geweldige deal.â

Hyundai eindigde in het JD Power-consumentenonderzoek op het gebied van kwaliteit en betrouwbaarheid op de derde plaats achter Porsche en Lexus, maar vóór Toyota en de Europese volumemerken.