Nieuwe Hyundai kopen vanaf 1.495 euro
(4/25/2007)
Hyundai lanceert vanaf 27 april 2007 een nieuwe actie om consumenten
ertoe te bewegen om een nieuwe Hyundai te kopen. Het belangrijkste
wapen dat Hyundai hiervoor inzet, is een extra voordelige inruilprijs.
âConsumenten zijn altijd gevoelig voor inruilacties die werkelijk veel
voordeel opleverenâ, zegt Managing Director Hans Kwaad van
Hyundai-importeur Greenib Car BV. âHyundai maakt het nu extra
aantrekkelijk om een nieuwe Hyundai te kopen. Een nieuwe Hyundai is
bijzonder waardevast en met de Hyundai-dealer valt goed zaken te doen.
Met deze inruilactie kan de consument al vanaf ⬠1.495,- in een
nieuwe Hyundai rijden.â
Hyundai is een van de succesvolste en snelst groeiende automerken van
dit moment. De autofabrikant, die wereldwijd ook nog eens uitstekend
scoort op het gebied van kwaliteit en betrouwbaarheid*, wil deze
stijgende lijn doortrekken door consumenten extra voordeel te bieden.
Daarom staat in de nieuwste consumentenactie, die op 26 april 2007
ingaat, veel voordeel centraal. âNieuw kopen is nu mogelijk vanaf â¬
1.495,-â, is het centrale thema waarmee Hyundai vanaf 1 mei naar
buiten treedt om het hart en hoofd van de consument voor zich te
winnen.
Het doel van de actie is tweeledig. Hyundai wil de bestaande klanten
aan zich blijven binden, maar het tevens voor rijders van âvreemde
merkenâ extra aantrekkelijk maken om nu voor Hyundai te kiezen.
Managing Director Hans Kwaad heeft daarvoor enkele rekenvoorbeelden.
âStel: je rijdt in een Hyundai Atos 1.1i Active Young van ⬠8.495,-
uit 2005, maar wilt een nieuwe Hyundai Atos rijden. Volgens de
Bovag-koerslijst krijg je voor de Hyundai Atos uit 2005 nu ⬠5.500,-
terug. Hyundai biedt nu bovenop de koerslijst een extra inruilkorting
van ⬠1.500,-. Je hoeft dus nog maar ⬠1.495,- bij te leggen om een
nieuwe Hyundai Atos te rijden. Een geweldige deal.â
Hyundai eindigde in het JD Power-consumentenonderzoek op het gebied
van kwaliteit en betrouwbaarheid op de derde plaats achter Porsche en
Lexus, maar vóór Toyota en de Europese volumemerken.
AutoRai