Ingezonden persbericht
Trend Micro verstevigt Partner Programma in EMEA
Utrecht, 25 april 2007 - Trend Micro geeft zijn programma voor kanaalpartners in de EMEA-regio een flinke stimulans. Het nieuwe Affinity Partner Program biedt partners extra toegevoegde waarde en is gericht op duurzame langetermijnrelaties. Hiermee wil Trend Micro het kanaal efficiënter benutten en transparanter maken. Het programma omvat de verspreiding van leads, de registratie van kansen en toegang tot talrijke sales- en marketingoplossingen. Andere voordelen zijn online en offline training, toegang tot ondersteuning en mogelijkheden voor gepersonaliseerde communicatie om in te spelen op de specifieke behoeften van resellers.
Het Affinity Partner Program krijgt in de gehele EMEA-regio een uniforme interface. Dit komt van pas voor partners met een pan-Europese focus. Tegelijkertijd biedt het programma lokale kennis en houdt het rekening met plaatselijke marktculturen, net als de voorgaande regionale Trend Micro-programma's.
"Vanaf dag één gaan we bij onze activiteiten uit van een tweeledig kanaalmodel", zegt Anthony O'Mara, Vice-President Sales & Operations EMEA van Trend Micro. "We willen voortborduren op het succes en het momentum dat we met het vorige programma hebben bereikt. Daarom blijven we inspelen op de specifieke behoeften van de vertrouwde groep Value-Added Resellers op beveiligingsgebied. Tegelijkertijd willen we duizenden kleinere resellers ondersteunen met het oog op de uitbreiding van onze mkb-activiteiten. Het Affinity Partner Program biedt de flexibiliteit en de specialisatie die nodig zijn om onze solution VAR's en systems integrators optimaal te ondersteunen."
"We hebben ons kanaalmodel de afgelopen twee jaar steeds in lijn gebracht met de nieuwe oplossingen die we voor elk klantsegment hebben ontwikkeld. Voor onze Worry Free-oplossing hebben we in de EMEA-regio zo'n 10.000 partners geworven. Door ons partnership met Cisco en hun distributeurs hebben we VAR's op het gebied van netwerken en oplossingen geholpen om nieuwe beveiligingsactiviteiten te ontplooien", zegt Luc Eeckelaert, Business Unit Manager bij Trend Micro. "Het Affinity Partner Program helpt ons om rekening te houden met de uiteenlopende behoeften en belangen van deze partners. Zo helpen we hen om zakelijke doelstellingen te verwezenlijken."
###
Over Trend Micro, Incorporated
Trend Micro, Incorporated is toonaangevend op het gebied van veilig beheer van content en bedreigingen. Trend Micro, dat in 1988 werd opgericht, voorziet individuen en organisaties in alle soorten en maten van bekroonde beveiligingssoftware, -hardware en
-services. Trend Micro, dat zijn hoofdkantoor heeft in Tokio en over vestigingen in meer dan 30 landen beschikt, biedt oplossingen die worden verkocht via wederverkopers, Value-Added Resellers (VAR's) en serviceproviders over de gehele wereld. Bezoek voor aanvullende informatie en evaluatieversies van Trend Micro-producten en -diensten onze website www.trendmicro-europe.com
Trend Micro en het t-ball-logo zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Trend Micro, Incorporated. TrendLabs is een servicemerk van Trend Micro, Incorporated. Alle overige bedrijfs- of productnamen zijn mogelijk handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van de respectievelijke rechthebbenden.