Bier betalen met een foto
25.04.2007 / 12:11 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Nieuw bv
Nieuw bv
Bier betalen met een foto
Alkmaar, 25 april 2007- Supermarktketen Vomar introduceert een nieuw kortingsmechanisme:
de eerste voordeelbon op TV. Vomar wil klanten hiermee op een originele manier klanten
tegemoet komen in deze dure tijden.
In Vomar-spots verschijnt een 'interactieve voordeelbon'. De bedoeling is dat kijkers met
hun (digitale) camera een foto maken van de bon die op het scherm verschijnt. Wie deze
foto bij Vomar laat zien, krijgt een flinke korting. Deze week op een kratje bier. Ook
voor de weken daarna staan flinke kortingen in de planning. Helaas blijven die - uit
concurrentieoverweging- nog even geheim.
De interactieve voordeelbon verschijnt niet alleen op TV, maar zal ook in 'levende lijve'
opduiken. In de drie weken dat de campagne loopt, rijden vrachtwagens bedrukt met de
enorme voordeelbonnen door het land. Zo krijgen mensen die te laat met hun camera bij de
televisie waren ook de kans van het spectaculaire Vomar voordeel gebruik te maken.
De interactieve voordeelbon is de eerste bijzondere actie binnen de nieuwe Vomar campagne:
'Gelukkig is er Vomar, want het leven is al duur genoeg'.