Ingezonden persbericht
Nationale Contact Center Awards: 21 bedrijven genomineerd
Op woensdagavond 25 april aanstaande worden in het Beatrix Theater in Utrecht voor de vijftiende maal de Nationale Contact Center Awards uitgereikt. Dat gebeurt tijdens de groots opgezette TeleCommerce NCCA Gala avond die een onderdeel vormt van TCD 2007. Er is vanaf dit jaar gekozen voor een andere aanpak waarbij het verschil tussen "in huis" en "facilitaire" contact centers is verdwenen evenals het onderscheid in grootte van het contact center. Er zijn nieuwe categorieën benoemd zoals hieronder aangegeven. Daarnaast is er een NCCA Starters Award waarvoor de jury kandidaten aandraagt en nomineert en er is een NCCA Contact Center Promotion Award waarvoor het bestuur van de NCCA kandidaten aandraagt en nomineert. Juryvoorzitter Jeroen Dietvorst: " Ik ben aangenaam verrast door de kwaliteit van de cases die de genomineerde contact centers hebben ingestuurd. Wij als jury zien een duidelijke trend bij contact centers om de kwaliteit van het klantcontact en de klanttevredenheid verder te verhogen". De kaartverkoop voor de avond is in volle gang: er zijn nu al meer dan 700 stoelen gereserveerd, er is plaats voor maximaal 800 Gala gasten.
De genomineerde bedrijven voor de NCCA Awards 2007 zijn:
NCCA Customer Experience Award 2007
Essent / Vodafone/ ING Divisie Intermediair
NCCA Partnership Award 2007
HCN / Unamic / CendrisBSC
NCCA Sales Award 2007
Carglass Nederland / Postbank Zakelijk / UPC
NCCA Social Responsibility Award 2007
Teleteam / Direct Dial / Leenart & Heemskerk
NCCA HRM Award 2007
Cendris / UWV KCC / Robeco
NCCA Change Management Award 2007
Essent / Nationale Nederlanden / NUON
NCCA Innovation Award 2007
Postbank / SNT Nederland / SUSA