Capgemini Academy en Cordys Academy bieden samen complete Service Oriented
Architecture opleidingstrajecten
Op 20 april 2007 tekenden Capgemini Academy en Cordys een
samenwerkingsovereenkomst rondom het verzorgen van Service Oriented
Architecture opleidingen.
Publicatiedatum 24 April 2007
Service Oriented Architecture, is een duidelijke trend in IT en
Business en één van de `leidende lijnen' in de toekomstige
ontwikkelingen op IT-gebied. Bij het realiseren van een Service
Oriented Architecture komt een organisatie met nieuwe methoden,
technieken en gereedschappen in aanraking. De grote kansen die dit
biedt, staan of vallen met een correcte toepassing. Efficiënte en
adequate scholing is hiervoor één van de benodigde pijlers.
Eén van de partners waarmee Capgemini op het gebied van Service
Oriented Architecture samenwerkt is Cordys. Cordys brengt haar
opleidingen en trainingen onder in Cordys Academy. De samenwerking die
nu is ontstaan verdiept de bestaande relatie. Het is nu mogelijk om
volledige opleidingspakketten te bieden aan mensen van wie de rol
verandert bij de invoering van Service Oriented Architecture.
"Het opleidingenaanbod van Cordys Academy is complementair aan ons
aanbod en past goed bij de curricula die wij onderkennen", aldus
Gerard Coes, manager Capgemini Academy. "We investeren voortdurend in
de vernieuwing van ons aanbod en bieden klanten totaaloplossingen in
het kader van de ontwikkeling van hun IT-professionals. Met de
toevoeging van de volledige en beproefde oplossing voor Service
Oriented Architecture van Cordys, beschikt Capgemini Academy nu ook
over een compleet opleidingenaanbod op het gebied van Service Oriented
Architecture."
Wiemer Kuik, manager Cordys Academy: "De samenwerking tussen Capgemini
Academy en Cordys geeft de deelnemers aan het trainingscurriculum de
perfecte mogelijkheid om in een gecombineerde leer-werk-omgeving
Service Oriented Architecture en Cordys-software toe te leren passen.
De aangeboden opleidingen volgen de constante ontwikkeling van de
Cordys-oplossingen op de voet, waarbij de hoogste kwaliteitseisen van
beide academies in stand worden gehouden.
EINDE PERSBERICHT
Download dit persbericht
Over Cordys
Cordys (www.cordys.com) levert hoogwaardige Business Process
Management-oplossingen voor Global 2000-bedrijven. De unieke, op
Service Oriented Architecture gebaseerde oplossing van Cordys voorziet
in het sneller en beter ontwerpen, uitvoeren, monitoren en
optimaliseren van bedrijfsprocessen. Bedrijven uit verschillende
markten wereldwijd kiezen Cordys voor de verbetering van hun
bedrijfsprestaties. Deze optimalisatie is mogelijk doordat IT-systemen
dankzij Cordys continu in realtime geoptimaliseerd kunnen worden
binnen een codevrije omgeving. Cordys heeft naast het hoofdkantoor in
Putten, Nederland, kantoren in andere landen van Europa en in China,
India en Noord- en Zuid-Amerika.
Over Cordys Academy
Cordys Academy is binnen Cordys verantwoordelijk voor het opleiden van
klanten, partners en overige gebruikers van de Cordys software. Zij
heeft trainingslocaties in US, India, China en NL. Haar missie is het
verspreiden en up-to-date houden van Cordys kennis zodat Solution
Architects, Administrators en Engineers maximaal ondersteund worden in
het gebruik van het Cordys-platform.
Over Capgemini
Capgemini levert aantoonbaar toegevoegde waarde aan de prestaties van
zijn klanten in een groot aantal branches. Dit gebeurt met een
compleet en innovatief aanbod van consulting-, technology- en
outsourcingdiensten. Daarbij werkt de onderneming op een
onderscheidende manier samen met haar klanten aan het behalen van
snellere, betere en meer duurzame resultaten: de Collaborative
Business Experience. Deze innovatieve samenwerking krijgt vorm door
een sterk netwerk van technologiepartners, bewezen methoden en
hulpmiddelen en een sterk op samenwerking gerichte mentaliteit in de
dagelijkse praktijk. Hiermee helpt Capgemini organisaties om nieuwe
groeistrategieën te ontwikkelen en de mogelijkheden van technologie
optimaal te benutten. Capgemini heeft wereldwijd ongeveer 68.000
medewerkers in dienst. De organisatie realiseerde in 2006 een omzet
van 7,7 miljard euro. Meer informatie over afzonderlijke disciplines,
vestigingen en onderzoek is te vinden op www.nl.capgemini.com.
Over Capgemini Academy
Capgemini Academy is een van de meest vooraanstaande
IT-opleidingsinstituten van de Benelux. Zo'n 20.000 cursisten volgen
er jaarlijks een opleiding op het gebied van IT en management en
communicatieve vaardigheden. Praktijkrelevantie is een van de
sleutelwoorden van Capgemini Academy. Door de verbondenheid met
Capgemini worden cursisten voortdurend gevoed door de nieuwste
praktijkervaringen. Meer informatie over Capgemini Academy is te
vinden op www.academy.capgemini.nl.
Meer informatie
Capgemini
Madelon Kaspers
Woordvoerder
Telefoon: +31 (0) 30 689 2453
Mobiel: +31 (0) 6 1003 5834
Email: madelon.kaspers@capgemini.com
Stassen Communicatie
Lucas Stassen
Telefoon: +31 (0) 30 693 0664
Mobiel: +31 (0) 6 4172 5315
Email: lucas@stassencommunicatie.nl
Cordys
Lammers van Toorenburg Benelux PR
Cas Heuvelmans / Sabine Lakerveld
Telefoon: + 31 (0) 30 656 5070
Email: cordys@lvtpr.nl