Winnaar publieksprijs Mondi Award bekend
24.04.2007 / 14:43 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Mondi, de belangenorganisatie
Mondi, de belangenorganisatie
Afgelopen zaterdag is de Mondi Award voor de tweede keer uitgereikt tijdens de Immo
International-beurs in Ahoy. De Mondi Award is een publieksprijs voor de beste aanbieder
van buitenlands vastgoed.
Hoewel de prijs een initiatief is van de belangenorganisatie Mondi, waren het de
consumenten die bepaalden welke makelaar/projectontwikkelaar in de prijzen viel.
(Aspirant) kopers van een woning in het buitenland konden reageren via Mondi magazine en
via Mondi.nl.
Mondi-directeur Rob Smulders: 'Aan onze oproep is massaal gehoor gegeven. Wij hebben de
stemmen geteld en de inzendingen beoordeeld op motivatie én aan de hand van zeven
criteria: eerste indruk; nakomen afspraken; begeleiding
bij aankoop; kennis van zaken; service; algehele indruk en aftersales.'
Antoon Roks en Hans de Waal die namens MASA International Nederland de Mondi Award 2006 in
ontvangst mochten nemen, reageerden bijzonder enthousiast:
'Na vorig jaar ook al hoog gescoord te hebben is het er dit jaar eindelijk van gekomen.
Onze inzet om een transparante en klantvriendelijke organisatie neer te zetten wordt nu
beloond met de Mondi Award. Samen met onze regionale kantoren in Nederland en de Spaanse
MASA organisatie hebben we ons uiterste best gedaan om onze klanten zo goed mogelijk te
helpen bij de aankoop van een woning in Spanje. Het is fijn te weten dat die klanten hier
zeer tevreden mee zijn.
MASA gaat door op de ingeslagen weg en hoopt ook volgend jaar hoog te scoren in de strijd
om de Mondi Award.'
Volgens Smulders heeft de verkiezing een terechte winnaar opgeleverd. 'Als je zoveel
stemmen krijgt, dan doe je het gewoon goed,' zegt Smulders. 'Dat is ook het signaal dat
we met deze award willen afgeven. Als belangenorganisatie streven wij er immers naar om
de buitenlandse onroerendgoedmarkt transparanter te maken. We willen het kaf van het
koren scheiden en wie kan beter beoordelen of een bedrijf professioneel en
klantvriendelijk te werk gaat dan de consument die uit ervaring spreekt?'
------------EINDE PERSBERICHT-------------