Herstructurering Hazeldonk-Meer wordt zichtbaar
Dit is een gezamenlijk persbericht van de gemeente Breda, de stad
Hoogstraten, Logistiek Centrum Hazeldonk en Logistiek Centrum Meer
Wethouder André Adank van Breda, schepen Annie Desmedt van de stad
Hoogstraten , Ton van Tilburg en Frederik Pollet, respectievelijk de
voorzitters van Logistic Center Hazeldonk en Meer onthulden vandaag
gezamenlijk het nieuwe beeld waarmee Hazeldonk `nieuwe stijl'
zichtbaar wordt.
Met de introductie van een nieuwe huisstijl voor de gezamenlijke
bedrijvenverenigingen zetten bestuurders en ondernemers een volgende
stap om dit grensoverschrijdende bedrijventerrein een stevige positie
op de Europese kaart te bezorgen. Onder het motto Hazeldonk, you cant
miss it, worden ambitie, kwaliteit en de specifieke functie duidelijk
gemaakt.
De nieuwe huisstijl en campagne zijn onderdeel van de grootschalige
herstructureringsoperatie die onder meer met financiële steun vanuit
Europa wordt uitgevoerd. In totaal wordt het komende jaar ruim 5
miljoen euro geïnvesteerd in verbetering van infrastructuur naar en op
het terrein, in veiligheid, in telecommunicatie en in parkmanagement.
Ook gezamenlijke marketing maakt deel uit van het
samenwerkingsverband.
Beeldmerk, slogan en de boodschap waarmee Hazeldonk-Meer de komende
jaren aan de man gebracht wordt, zijn ontworpen door het Bredase
bureau Heldhavtig.
Breda, Hoogstraten, 20 april 2007
Gemeente Breda