AXA start grote campagne rond arbeidsongeschiktheidsverzekeringen 17
apr 2007
Een landelijke campagne moet de arbeidsongeschiktheidsverzekeringen
van AXA bekender maken bij consumenten. Het thema van de
reclamecampagne is: 'Nadenken loont. Dus kies je AXA. Verstandige
arbeidsongeschiktheidsverzekeringen'. Met advertenties in
uiteenlopende vakbladen en banners op een groot aantal sites bereikt
AXA de Nederlandse ondernemers. De AXA Reality Check© stimuleert hen
om na te denken over de 'zin en onzin' van diverse dekkingen tegen
arbeidsongeschiktheid.
De resultaten van recent AOV-marktonderzoek (in opdracht van AXA
uitgevoerd door GFK Intomart en TNS NIPO) tonen aan dat ondernemend
Nederland ontvoldoende bekend is met de
arbeidsongeschiktheidsverzekeringen van AXA. Deze landelijke campagne
moet daar verandering in brengen.
De campagne omvat advertenties in 12 verschillende vakbladen (totale
oplage van 585.000, vanaf eind maart tot half oktober) en banners op
meer dan 25 verschillende sites (bereik van ruim 2 miljoen
zelfstandigen, in april en juni/juli). Hiermee probeert AXA
ondernemend Nederland bewust te maken van de
arbeidsongeschiktheidsverzekeringen die AXA aanbiedt en de no-nonsense
benadering van het bedrijf.
De AXA Reality Check© (www.axa.nl) moet ondernemers die zich
oriënteren op een AOV stimuleren om na te denken over de zin en onzin
van diverse dekkingen. Over het verschil tussen dekkingen waarvoor je
als verzekerde wel betaalt maar waarvan je zeer waarschijnlijk nooit
gebruik maakt en dekkingen die er echt toe doen.
Over AXA
Over de hele wereld levert AXA producten en diensten met de belofte
van Financial Protection: bescherming en hulp bij het realiseren van
de plannen van klanten, in elke fase van hun leven.
Wereldwijd heeft AXA momenteel 50 miljoen klanten, 110.000 werknemers,
79 miljard euro omzet en 4 miljard euro nettowinst over het jaar 2006.
AXA stond in 2006 op de 15e plaats in de Fortune Global 500-lijst van
de grootste ondernemingen ter wereld.
In 2006 heeft AXA de Winterthur Groep overgenomen. De Nederlandse
verzekeringsbedrijven van AXA en Winterthur zullen in de loop van 2007
worden geïntegreerd.
AXA Verzekeringen