Ingezonden persbericht
TopForce en Sweetlets introduceren innovatie-initiatief
Rotterdam / München, 18 april 2007 - TopForce, specialist in bedrijfsportaalen, en Sweetlets, specialist in portalcontent, zullen samen innovatieve portalelementen ontwikkelen. Hierdoor krijgen organisaties de beschikking over content en functies die de productiviteit, maar vooral ook de ervaring van gebruikers zullen verbeteren. Zonder relevante en interessante content zullen portalen immers niet geaccepteerd door de bedoelde gebruikers, zoals medewerkers, klanten of leveranciers.
'We hebben in de afgelopen acht jaar ruim 90 portals ontwikkeld. We kijken altijd eerst naar de gebruiker en de organisatie, en daarna pas naar de technologie. We weten wat er nodig is om een portal succesvol te maken. We combineren deze kennis en ervaring nu met het vermogen van Sweetlets om frisse en innovatieve applicaties te maken,' aldus Laurens Frijters, directeur sales & marketing bij TopForce.
Frank Heinrich, marketing manager bij Sweetlets voegt daaraan toe: "We zullen snel inzetbare oplossingen bieden die onmiddellijk concrete resultaten opleveren."
# # #
Over TopForce
TopForce is een autoriteit op het gebied van bedrijfsportalen en servicegerichte architectuur. Met ruim 60 gespecialiseerde medewerkers is het internationaal een van de grootste specialisten op zijn gebied. TopForce bedient ruim 180 klanten uit binnen- en buitenland, waaronder Shell International, Philips, Heineken International, Citibank, Reuters, Planon Software en Human Inference. TopForce is een zelfstandige onderneming en is in 1999 opgericht. Ondertussen heeft het vestigingen in Rotterdam, Amsterdam en Londen. Voor meer informatie, zie www.topforce.com.
Over Sweetlets
Sweetlets biedt kleine, nuttige applicaties voor portals die verschil maken in de dagelijkse praktijk. Voor meer informatie, zie www.sweetlets.com.
Ingezonden persbericht