Ingezonden persbericht
Martijn Feekes en Christaan Heikoop versterken TietoEnator
Aanstellingen volgen groeistrategie
Amersfoort, 16 april 2007 - TietoEnator Digital Innovations, adviseur en systeemintegrator voor klantcontactoplossingen, heeft twee nieuwe medewerkers aangesteld. Martijn Feekes wordt commercieel manager en Christiaan Heikoop technisch specialist. TietoEnator Digital Innovations zal het Nederlandse team de komende drie jaar verder versterken, als onderdeel van de ingezette groeistrategie. Door te groeien, kan TietoEnator Digital Innovations tegemoet komen aan de toenemende vraag naar de gestroomlijnde klantcontactoplossingen waar veel organisaties in het huidige digitale tijdperk grote behoefte aan hebben.
Commercieel Manager
Martijn Feekes (36) is benoemd tot de nieuwe commerciële manager van TietoEnator Digital
Innovations Nederland. Feekes is daarmee verantwoordelijk voor de verkoopactiviteiten. Hij heeft in zijn loopbaan veel ervaring opgedaan in de commerciële- en serviceprocessen in multichannel-omgevingen. Feekes is zijn loopbaan begonnen als IT-consultant bij ING Bank. Vervolgens was hij adviseur Corporate Development bij Getronics PinkRoccade. Voor zijn komst naar TietoEnator was Feekes commercieel directeur bij Bell Services Nederland, een facilitair callcenter.
Technisch specialist
Christiaan Heikoop (29) is aangesteld als technisch specialist. Heikoop versterkt de afdeling ICT Services en doet de technische uitvoering van projecten bij klanten van TietoEnator Digital Innovations. Deze projecten verschillen, afhankelijk van de opdrachtgever, van ad hoc, tot grote, complexe projecten op het gebied van klantcontactsystemen. Christaan was voor zijn komst naar TietoEnator Digital Innovations werkzaam als ontwikkelaar en projectcoördinator bij SNT, dat in 2006 door KPN is overgenomen
Over TietoEnator
TietoEnator Digital Innovations (DI) is expert op het gebied van serviceverlenings- en verkoopprocessen van grote ondernemingen. TietoEnator DI verzorgt de optimale inrichting van contactcenters, crm en selfservice en stroomlijnt die met de achterliggende bedrijfsprocessen. Diensten omvatten advies en ontwikkeling; implementatie; beheer; en ondersteuning van klantcontactoplossingen. Tot de klanten van TietoEnator DI Nederland behoren grote financiële instellingen, telecomaanbieders, energiemaatschappijen en overheidsinstellingen.
De Nederlandse vestiging is in 1993 opgericht en gevestigd in Amersfoort. Het hoofdkantoor van TietoEnator bevindt zich in Finland. Hier bevindt zich ook het pan-Europese expertisecentrum, waar TietoEnator DI haar kennis en ervaring op het gebied van contactcenters, crm en selfservice bundelt. Het bedrijf telt wereldwijd 15.000 medewerkers en behaalde in 2006 een netto omzet van ruim 1,6 miljard euro. Meer informatie is te vinden op www.tietoenator.nl.