Persbericht
Gunstig weer én economie stimuleren klikgedrag
Paasdagen aangegrepen voor oriëntatie op zomerproducten
Culemborg, 10 april 2007 - Als het aan de bezoekers van de vergelijkingssite Kieskeurig.nl ligt, kan de zomer niet snel genoeg komen. Het paasweekeinde greep de consument aan om buitenartikelen als trampolines en zwembaden met elkaar te vergelijken op de website.
De laatste weken was op
"Door het goede weer met Pasen en de gunstige weersvooruitzichten voor komende week, lijkt de zomer al begonnen", aldus Minouk Fieggen-Verkerke, Hoofd Marketing bij Kieskeurig. "De specifieke producten, die in populariteit zijn gestegen, bevestigen duidelijk dat de economie is aangesterkt. Nederland heeft meer te besteden in aanloop naar deze zomer."
(189 woorden)
BERICHT VOOR DE REDACTIE
Over Kieskeurig
Kieskeurig is een onafhankelijke product- en prijsvergelijksite voor consumenten. Via de interactieve koopgids www.kieskeurig.nl, kunnen producten, prijzen en aanbieders met elkaar vergeleken worden. Kieskeurig werkt samen met fabrikanten van honderden merken en is mede daardoor in staat consumenten optimaal te voorzien van productinformatie. Tevens delen gebruikers hun ervaringen via product reviews. Het bedrijf biedt consumenten daarnaast de mogelijkheid om de verschillende winkels te vergelijken, via de online WinkelBeoordeling. Deze dienst geeft inzicht in de serviceaspecten van de winkels en zorgt voor transparantie in de markt. Kieskeurig.nl werd op 29 maart beloond met een Thuiswinkel Award voor de beste vergelijkingssite van Nederland.
Kieskeurig is onderdeel van ilse media, de grootste online uitgever van Nederland met een portfolio van ca. 70 websites.