Ingezonden persbericht
Media alert
10 april, 2007
SPSS helpt organisaties op weg om een Predictive Enterprise te worden
~ Tweede Europese gebruikersconferentie vanaf 13 mei in Praag ~
SPSS, expert op het gebied van predictive analytics, kondigt vandaag zijn tweede jaarlijkse Europese gebruikersconferentie aan. Directions 2007 vindt plaats van 13 mei tot en met 16 mei in Praag. Tijdens deze conferentie verzorgen klanten als BMW Group, Vodafone, Yamaha, KPN, Center Parcs Europe, Interview-NSS/Synovate, GfK en UPC een presentatie. Deelnemers aan de conferentie maken op deze wijze kennis met de voordelen van Predictive Analytics en feedback management-oplossingen. Ook leren zij hoe deze technologieën een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan bedrijfsdoelstellingen.
Een belangrijke gastspreker tijdens de conferentie dit jaar is Tom Davenport. Deze bekende opinieleider en bedrijfsanalist heeft honderden bedrijven geholpen om hun managementaanpak nieuw leven in te blazen.
"Het is fantastisch dat er zoveel grote namen deelnemen aan de conferentie dit jaar", aldus Frank Passtoors, Country Manager bij SPSS Benelux bv. "Deze organisaties lopen voorop in de ontwikkeling om een echte Predictive Enterprise te worden en laten zien welke strategieën in de praktijk succesvol zijn en welke zakelijke voordelen zij realiseren met behulp van Predictive Analytics. Directions 2007 is bovendien een uitstekende gelegenheid om kennis te maken met onze nieuwste producten en diensten."
Tijdens Directions wordt ook de jaarlijkse SPSS Insight Award(TM) uitgereikt aan de klant die de meeste progressie heeft geboekt om een echte Predictive Enterprise te worden. Genomineerden worden op verschillende criteria beoordeeld, zoals impact op de business, verbetering van productiviteit, omvang van de verandering, reikwijdte of diepte van het gebruik van analytics, innovatie, verbetering van hun dienstverlening en de opgedane kennis.