Ingezonden persbericht
Rotterdam, 30 maart 2007
P e r s b e r i c h t
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
NIEUWE PRESENTATOR VOOR RNN7: JEREMY SNO
Rotterdammer maakt de haven onveilig voor 'Mis de Boot Niet'
Jeremy Sno is één van de nieuwe gezichten in het havenprogramma 'Mis de Boot Niet' bij RNN7. De Rotterdammer zal in het jongerenprogramma diverse beroepen gaan uitoefenen bij gerenommeerde havenbedrijven. Op komische wijze biedt hij de kijker een blik achter de schermen in een levendige en typisch Hollandse industrie.
Jeremy Sno (21-03-1982) werd vooral bekend door zijn vertolking van de rol van Mufasa in de musical The Lion King. Daarnaast acteerde hij in diverse Nederlandse televisieproducties en presenteerde hij Puzzeltijd bij RTL4. De geboren Rotterdammer wil zich meer toeleggen op presentatiewerk en RNN7 biedt hem die kans.
'Mis de Boot Niet' richt zich op het jongere kijkerspubliek, met interesse in de havensector. Op een speelse manier maakt de kijker kennis met alles wat de havenindustrie interessant maakt. Beroepen die aan bod komen zijn ondermeer System Engineer, Onderhoudsmonteur, Laborant, Expediteur, IT-Medewerker, Business Analist, Warehouse Medewerker, Marketing Medewerker en Wachtchef.
De presentatie van 'Mis de Boot Niet' wordt naast Jeremy Sno ook verzorgd door Sanne Steusel en Hans Groenendijk. 'Mis de Boot Niet' start op 6 april a.s. bij RNN7 en wordt uitgezonden om 22.45 uur. Het programma wordt gedurende het weekend regelmatig herhaald.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Onder Embargo is de eerste uitzending van 'Mis de Boot Niet' te zien via de volgende link: www.rnn7.nl/download/misdebootniet.wmv. Zonder uitdrukkelijk toestemming van RNN7 is het externe partijen niet toegestaan gebruik te maken van deze beelden.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
E i n d e p e r s b e r i c h t
RNN7 begon in 2003 als Rotterdamse Regiozender. De commerciële zender is inmiddels sterk gegroeid en te ontvangen door 6,5 miljoen mensen in Noord-Holland, Zuid-Holland, Zeeland en landelijk via CanalDigitaal. RNN7 beschouwt zichzelf als een jonge familie- en nieuwszender die op termijn wil doorgroeien naar een landelijke speler in de televisiebranche. Dit wil de zender realiseren door een sterke gebiedsuitbreiding, gepaard gaand aan een landelijk inzetbare programmering.
Ingezonden persbericht