NVA
PERSBERICHT
Amersfoort, 7 maart 2007
NVA zet strategie centraal tijdens congres
Strategie is iets waar ondernemers voortdurend mee bezig zijn, maar aan het daadwerkelijk formuleren hiervan komen zij vaak onvoldoende toe. Terwijl het hebben van een goede strategie loont, zoals recentelijk nog door onderzoek is aangetoond.
Tijdens haar congres - en evenzo interessante parallelsessies - wil de NVA het intermediair niet alleen overtuigen van de noodzaak van het hebben van een duidelijke strategie, maar hen vooral ook concrete handvatten bieden.
"Strategisch recept voor een gezond intermediair" luidt dan ook de titel van het NVA-congres, dat op dinsdag 3 april in het NBC te Nieuwegein plaatsvindt.
Het kiezen van een juiste strategie betekent ook rekening houden met externe ontwikkelingen. De opstelling van consumenten(organisaties) is zo'n ontwikkeling. Om het intermediair hierin inzicht te verschaffen, zal Klaske de Jonge, directeur Consumentenbond een inleiding verzorgen. Bevlogen publicist en trainer Ben Tiggelaar zal het intermediair laten beleven hoe hij met veranderingen kan omgaan. Hij helpt het intermediair met praktische inzichten naar een gezonde toekomst. Joop Alberda, coach van menig topsportteam, zal het intermediair laten zien dat verandering een basisingrediƫnt is voor succes.
Daarnaast zullen de NVA-sectoren (Leven/EB, Schade, Hypotheken en financieringen, Ondernemersondersteuning) en aanbieders het intermediair door middel van parallelsessies scenario's voorhouden en verschillende keuzes in beeld brengen, met als streven een zo gezond mogelijke toekomst waar te maken.
Het congres is ook voor niet-NVA-leden tegen betaling van E 75,-- toegankelijk.
Voor meer informatie en inschrijving zie: www.nvacongres.nl.
Noot voor de redactie/