Elke maand een paar nieuwe schoenen of een nieuwe Opel Corsa?
(4/3/2007)
Hij is jong en flitsend, de nieuwe Opel Corsa. En dus is het geen
toeval dat Opel en de populaire muziekzender MTV een samenwerking zijn
aangegaan voor de promotie van de Corsa. Via MTV wordt nu een
interessant aanbod gedaan: voor 149 euro per maand een nieuwe Corsa.
Het is een logisch vervolg op de introductieactiviteiten - waar onder
andere de Spaanse âpopgroepâ The C.M.O.N.S. al een hoofdrol speelde -
om de Corsa ook onder een jongere doelgroep onder de aandacht te
brengen.
Corsa Choices is een financiering die de aanschaf van een
splinternieuwe Corsa bereikbaar maakt. Via een TV-commercial op MTV
wordt de âfunky, fun-tasticâ Corsa aangeboden voor een maandelijks
tarief dat vergelijkbaar is met de prijs van een paar mooie schoenen.
Ook via www.opel.nl is dit door MTV gemaakte filmpje te zien. Hierin
kijkt een meisje verlekkerd naar een paar schoenen van 149 euro. Haar
vriend besteedt dat bedrag echter anders en pikt haar op in zijn
nieuwe Corsa. Voor dezelfde 149 euro per maand.
Het betreft dan de driedeurs Corsa Essentia met 1,0-liter motor. Ook
voor alle andere uitvoeringen van de Corsa geldt een gunstige Corsa
Choices-financiering. Via de car configurator op opel.nl is direct het
gunstige maandbedrag uit te rekenen. Bovendien worden daarbij alle
andere financiële gegevens en voorwaarden vermeld. De potentiële
klant weet zo dus precies waar hij of zij aan toe is.
De nieuwe Corsa is een zeer complete auto met hoogwaardige techniek en
uitstekende rijeigenschappen. De auto combineert een dynamisch en
stoer ontwerp met duurzaamheid en betrouwbaarheid. Hij is aansprekend,
eigentijds en hip. Door zijn multifunctionele interieur biedt de Corsa
veel gebruiksgemak. Het slimme Flex-Fix(TM)-draagsysteem maakt het
mogelijk in een ommezien twee fietsen mee te nemen â ondanks de
compacte afmetingen van de Corsa.
De Opel Corsa onderscheidt zich niet alleen door zân voorkomen en
prestaties, ook de marketingactiviteiten zijn onderscheidend. Zo was
er vorig jaar al een samenwerking met MTV, ontwierp styliste/designer
Mada van Gaans een trendy raam-/tashanger voor de Corsa en werd het
model actief door de C.M.O.N.S. en op muziekfestivals gepromoot.
AutoRai