PERSBERICHT
Speciale activiteiten en exclusieve giveaways
DAMES EERST OP AUTORAI LADIES DAY
AutoRAI 2007 rolt dinsdag 3 april de rode loper uit voor vrouwelijke bezoekers van de autotentoonstelling. Tijdens de eerste Ladies Day in de geschiedenis van AutoRAI staan bijzondere activiteiten en exclusieve giveaways op het programma. De speciale acties maken het grootste auto-evenement van Nederland nog aantrekkelijker voor vrouwen, maar natuurlijk zijn mannen ook gewoon welkom.
De AutoRAI Ladies Day, georganiseerd in samenwerking met Sky Radio 101 FM, is al bij de entree een echt feest. De ingang van de Europahal is speciaal voor de gelegenheid omgetoverd tot Ladies Entree. Bezoeksters krijgen daar als welkomstdrankje een glas Wieckse Rosé aangeboden; bovendien krijgen ze een handig routeboekje uitgereikt. Op de beursvloer treffen ze vervolgens talloze extra activiteiten aan. Veel van de aanwezige automerken zetten de vrouw in het zonnetje op hun stands en bieden premiums aan. Peugeot stelt bijvoorbeeld een week lang gratis cabriorijden in een 207 CC ter beschikking en op de stand van Chevrolet Nederland zijn een masseur, nagelstyliste en schoenenpoetser aanwezig.
Modeshow
Voor liefhebbers van auto's én mode is een bezoek aan de Opel-stand een absolute must. Opel organiseert namelijk in samenwerking met het trendy Spaanse modemerk Mango een spectaculaire modeshow, die wordt gepresenteerd door actrice Victoria Koblenko. Prachtige modellen tonen de collectie van Mango, maar het mooiste model op de catwalk is misschien wel de Opel Tigra TwinTop.
De dames van de Cabrio Ladies Tour verkopen bij Burton de Celebrator: de opbrengst van deze vibrators gaat naar KWF Kankerbestrijding en Viva la Donna. Burton hoopt daarom dat vrouwelijke bezoekers massaal 'ondeugend' zullen zijn en met hun aankoop deze belangrijke doelen steunen.
Suzuki organiseert met een knipoog naar de Ladies Cup op Circuit Park Zandvoort een speciale AutoRAI Ladies Cup: de vrouw die op een radiografisch bestuurd circuit de snelste rondetijd op de klokken zet, wint een rijvaardigheidstraining.
Dames die op de stand van Nissan een abonnement op Elle afsluiten, maken kans op een Nissan Micra Elle. Ford biedt de mogelijkheid om als prachtige Bond Girl op de foto te gaan voor de James Bond-uitvoering van de nieuwe Ford Mondeo. Bij Hummer ten slotte kunnen alleen vrouwen een Hummer Experience winnen. Alfa Romeo fotografeert vrouwen in de nieuwe Alfa Spider.
Sky Radio Celebrity Lounge
Sky Radio 101 FM, mediapartner van de AutoRAI 2007 Ladies Day, zorgt voor het entertainment en de inrichting van de speciale 'Sky Radio Celebrity Lounge' in de Oosthal, stand 04.310. Wie deze lounge bezoekt, krijgt een gratis exemplaar van het tijdschrift Vriendin aangeboden. In de VIP-room ontvangen Tanja Jess en Arend Langenberg bekende Nederlanders, zoals Elle van Rijn, Geert Hoes, Aukje en Marieke van Ginneken, Petra Kagchelland en Lodewijk Hoekstra. Voorafgaand aan de AutoRAI Ladies Day besteden Sky Radio en SBS Shownieuws uitgebreid aandacht aan dit evenement.
Over AutoRAI 2007
AutoRAI 2007 is voor het publiek geopend vanaf donderdag 29 maart tot en met maandag 9 april, Tweede Paasdag, en vindt plaats in alle hallen van Amsterdam RAI. AutoRAI 2007 wordt georganiseerd door Amsterdam RAI in nauwe samenwerking met RAI Vereniging. De beurs is op werkdagen geopend van 11 tot 22 uur en in de weekends en op de Paasdagen van 10 tot 17 uur.
Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa's van Amsterdam RAI. AutoRAI 2007 is goed bereikbaar met de trein.
Amsterdam, 29 maart 2007
Noot voor de redactie /
Amsterdam RAI