Ingezonden persbericht
Hoofddorp, 2 april 2007
John Calis nieuwe commercieel directeur SCOPE
Benoeming per 1 april 2007
John Calis is vanaf 1 april 2007 de nieuwe commercieel directeur van SCOPE marketing technology b.v. John heeft al ruim twintig jaar ervaring in de IT. Hiervoor was John onder andere werkzaam bij Commvault, een Amerikaans softwarehuis.
"John Calis combineert ervaring met enthousiasme. Zijn ervaring komt goed van pas bij de verdere professionalisering van SCOPE marketing technology b.v. Zijn enthousiasme is aanstekelijk, zowel voor medewerkers, klanten als potentiële klanten. Ook in het Management Team van SCOPE is John een welkome directieversterking. Verder beschikt John over specifieke ervaring, waar wij in de toekomst gebruik van hopen te maken" aldus Managing Director Fred van 't Hoff.
De komende maanden staan voor John Calis in het teken van een persoonlijke kennismaking met de medewerkers en klanten van SCOPE. "SCOPE is een fantastisch bedrijf met veel groeimogelijkheden. Door de grote branchespecifieke kennis is het authentieke Nederlandse CRM bedrijf uniek in de markt. Ik kijk er naar uit om SCOPE, samen met mijn nieuwe collega's, nog groter te maken", aldus John Calis.
De afgelopen 20 jaar was John in de IT business werkzaam in diverse verkoop- en managementfuncties. De laatste zeven jaar heeft hij gewerkt bij het Amerikaanse softwarehuis Commvault, waar hij lid was van het Europees Management Team en in die hoedanigheid verantwoordelijk was voor de verkoopactiviteiten in Europa. Bij SCOPE wordt John verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten, met een sterke focus op expansie. John zal niet alleen leiding gaan geven aan de verkoopafdelingen binnen SCOPE, maar zal tevens eindverantwoordelijk zijn voor de afdelingen Customer Implementation en Customer Support & Quality Assurance.
John Calis, nieuwe commercieel directeur SCOPE
Over SCOPE marketing technology:
SCOPE marketing technology is leverancier van CRM- en relatiebeheer software. Het bedrijf is gevestigd in Hoofddorp en bedient met 50 medewerkers de Nederlandse markt. SCOPE marketing technology richt zich met branchespecifieke oplossingen op de top van de Nederlandse bedrijven en instellingen in een aantal kennisgebieden: Verzekeringen Zakelijke Markt, Assurantie-intermediair, Zorginkoop, Overheid, Onderwijs, Handel, Sport en Recreatie. De SCOPE software is in gebruik bij meer dan 100 grote en middelgrote organisaties.
Ingezonden persbericht