Crossmarks is De Zaak van het Jaar 2007
29.03.2007 / 13:41 / Rubriek: Economie / Organisatie: De zaak
De zaak
Haarlem, 29 maart 2007 - Reclamebureau Crossmarks uit Den Bosch is
De Zaak van het Jaar geworden. Directeur Albert Top mag zich daarom een jaar lang de beste
ondernemer van Nederland noemen. Hij nam deze prestigieuze prijs in ontvangst tijdens de
Week van de Ondernemer, die van 27 tot en met 29 maart plaatsvond.
Het Beatrixgebouw in Utrecht was woensdag 28 maart plaats van handeling voor de
bekendmaking van De Zaak van het Jaar, een initiatief van De Zaak, het grootste
ondernemerstijdschrift voor het midden- en kleinbedrijf in Nederland.
De gelukkige winnaar ontving tijdens een feestelijk diner uit handen van Harry Steenkamp,
directeur van De Zaak, een speciaal gemaakt beeldhouwwerk.
Top won de prijs vooral voor de manier waarop hij omgaat met vernieuwing en het motiveren
en opleiden van zijn medewerkers. Top: Ik probeer mijn medewerkers aan het bedrijf te
binden door mee te denken over hun werk en de thuissituatie en te kijken naar
mogelijkheden voor flex- en thuiswerken. Daarbij laat ik al mijn mensen minstens een keer
per jaar een training volgen.
De bevindingen van de jury over het winnende bedrijf:
In een zwaar competitieve markt is het jonge bureau Crossmarks in staat geweest grote
stappen te zetten. Niet voor niets riepen collega-reclamebureaus Crossmarks dit jaar al
uit tot Beste Bureau van Zuid-Nederland. Met klanten als Diesel, Interbets, Bruynzeel
keukens en Bonduelle heeft het bureau een duurzame basis voor de toekomst gelegd.
Naast Crossmarks waren Kees Rovers, directeur van glasvezelbedrijf Close the Gap BV uit
Nuenen en Rob Wieleman, uitgever-directeur van Business Publishers Kennemerland uit
Haarlem genomineerd voor De Zaak van het Jaar.
Over De Zaak:
De Zaak informeert en ondersteunt meer dan 199.000 mkb-ondernemers met praktische
informatie op alle terreinen van hun bedrijfsvoering. Met een informatief tijdschrift,
een op maat samengestelde website (www.dezaak.nl), telefonische ondersteuning door
ervaren bedrijfsspecialisten, praktische themapockets en een elektronische nieuwsbrief.
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +