Gemeente Vlaardingen


Beperkte dienstverlening burgerzaken

16 maart 2007

Op 29 en 30 maart 2007 zal de sectie Burgerzaken een beperkte dienstverlening kunnen verzorgen. Dit in verband met een training voor alle medewerkers, als onderdeel van het verbeterplan van de kwaliteit van de dienstverlening.
Daardoor zijn de balies uitsluitend geopend op afspraak voor (uitsluitend) de volgende producten:

- reisdocumenten (paspoorten, identiteitskaarten, kindbijschrijving)
- rijbewijzen

- uittreksels GBA en Burgerlijke Stand

- overlijdensaangiften

- geboorteaangiften
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch contact opnemen met het Telefonisch Informatiecentrum: 010-2484000. Het loket Welzijn en Zorg (vragen en informatie over de WMO) is geopend van 08.00 uur tot 13.00 uur. De loketten voor de aanvraag van de Rotterdampas, Parkeerkraskaarten en het loket gevonden en verloren voorwerpen zullen dan gesloten zijn. Voor deze loketten verwijzen wij u naar onze website www.vlaardingen.nl of voor verdere informatie naar ons Telefonisch Informatiecentrum: 010-2484000.