Gemeente Vlaardingen
Beperkte dienstverlening burgerzaken
16 maart 2007
Op 29 en 30 maart 2007 zal de sectie Burgerzaken een beperkte
dienstverlening kunnen verzorgen. Dit in verband met een training voor
alle medewerkers, als onderdeel van het verbeterplan van de kwaliteit
van de dienstverlening.
Daardoor zijn de balies uitsluitend geopend op afspraak voor
(uitsluitend) de volgende producten:
- reisdocumenten (paspoorten, identiteitskaarten, kindbijschrijving)
- rijbewijzen
- uittreksels GBA en Burgerlijke Stand
- overlijdensaangiften
- geboorteaangiften
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch contact opnemen met
het Telefonisch Informatiecentrum: 010-2484000.
Het loket Welzijn en Zorg (vragen en informatie over de WMO) is
geopend van 08.00 uur tot 13.00 uur. De loketten voor de aanvraag van
de Rotterdampas, Parkeerkraskaarten en het loket gevonden en verloren
voorwerpen zullen dan gesloten zijn. Voor deze loketten verwijzen wij
u naar onze website www.vlaardingen.nl of voor verdere informatie naar
ons Telefonisch Informatiecentrum: 010-2484000.